Košarica
Košarica je prazna.
Košarica je prazna.
Savjetujemo vam da prije korištenja naše online trgovine pažljivo pročitate dolje navedene uvjete. Ukoliko ćete nastaviti s kupnjom u Latissa internet trgovini, to znači da ste upoznati i suglasni s cjelokupnim općim uvjetima poslovanja. Poduzeće Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p. zadržava pravo promjene uvjeta u internet trgovini Latissa. Sve promjene su obvezujuće za kupce, stoga preporučujemo da redovito provjeravate uvjete poslovanja.
Opći uvjeti Latissa internet trgovine sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača, Zakonom o zaštiti osobnih podataka i Zakonom o elektroničkim komunikacijama.
Internet trgovina Latissa je informacijski sustav namijenjen predstavljanju i prodaji proizvoda konačnom korisniku. Njime upravlja poduzeće Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p. u nastavku ponuditelj/Latissa. Korisnik je osoba koja koristi naš sustav, web mjesto ili internet stranicu, posebno kupac u internet trgovini. Opći uvjeti poslovanja obrađuju funkcioniranje i rad Latissa internet trgovine, prava korisnika te poslovni odnos između ponuditelja i kupca.
Internet trgovinom Latissa upravlja poduzeće:
Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p.
Pod bregom 77
3313 Polzela
Slovenija
Matični broj: 7111711000
PDV ID: SI38509962
Transakcijski račun: SI56 0400 1004 9269 878, otvoren u Nova KBM d.d. (OTP Group) BIC (SWIFT): KBMASI2X
Porezni obveznik: DA
E- pošta: info@latissa.hr
Telefon: +385 99 2131 447
Poduzeće je upisano u poslovni registar u Celju 29.7.2016.
Kupca ili korisnika obvezuju opći uvjeti koji vrijede u trenutku podnošenja narudžbe putem interneta. Kupac je već prije podnošenja narudžbe s obvezom plaćanja svaki put posebno upozoren na opće uvjete poslovanja, koje je dužan potvrditi i sukladno s time se mora slagati s njima.
Opći uvjeti su sastavni i neodvojivi dio kupoprodajnog ugovora.
Ponuditelj se obvezuje, da će kupcu prije sklapanja ugovora odnosno prije nego li bude vezan ponudom uvijek osigurati sljedeće informacije:
● Identitet poduzeća (naziv i sjedište poduzeća, matični broj).
● Kontakt adrese (e-mail, telefon).
● Bitne karakteristike robe (uključujući prodajne usluge i garancije) i rok valjanosti podataka (ako je vremenski ograničen).
● Dostupnost proizvoda (svaki artikl, koji je u ponudi na internet stranici mora biti dostupan u prihvatljivom roku).
● Uvjete isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (te način, mjesto i rok dostave).
● Sve cijene, koje moraju biti jasno i nedvosmisleno određene s jasno prikazanim podatkom, da li već uključuju poreze i troškove prijevoza te druge pristojbe te rok valjanosti tih podataka.
● Način plaćanja i dostave ili ispunjenja, kao i rok valjanosti tih podataka.
● Vremensku valjanost ponude.
● Rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti odustajanja, u slučajevima kada potrošač nema pravo na odustajanje te se o tome izričito obavještava, navedeno je u zakonskim aspektima).
● Objašnjenje postupka reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike.
● Pojašnjenja u vezi odgovornosti prodavatelja za materijalne nedostatke.
● Informacije o svim obveznim ili dobrovoljnim garancijama.
Korisnik može na Latissa.hr internet stranici izvršiti narudžbu kao gost, bez prethodne registracije. Naručivanje se vrši online 24 sata dnevno, sve dane u godini. Potrošač bira i naručuje proizvode koje su dostupne u internet trgovini, koji su podijeljeni u kategorije. Naručivanje u našoj online trgovini je sigurno i jednostavno.
Do kupovine u internet trgovini Latissa možete doći u pet koraka: izaberete proizvod odnosno proizvode i zatim ih dodajete ih u košaricu, pregledate košaricu za kupovinu, upišete svoje podatke za račun i dostavu, izaberite način dostave i plaćanja te na kraju potvrđujete narudžbu. Odabranu robu Vam zatim dostavljamo na Vašu odabranu adresu u najkraćem mogućem roku.
S pomicanjem/klikom na »Košaricu«, prikazuje Vam se popis proizvoda, koji su dodani u košaricu. Klikom na gumb »na blagajnu« možete pogledati proizvode u košarici i ukupan iznos narudžbe (prikazana je također cijena dostave). Unesite kod za popust i kliknite PRIMJENI. U polje upišite podatke platitelja (ime, prezime, naziv poduzeća, ako želite račun na poduzeće, adresu, broj telefona i e-mail adresu). Možete odabrati, ako želite dostavu na drugu adresu,a ukoliko to ne želite, proizvodi će biti dostavljeni na adresu koja će biti napisana na računu. U polje »Napomene narudžbe« možete upisati svoje vlastite napomene. Možete odabrati željeni način plaćanja i dostave. Uz prihvaćanje naših općih uvjeta poslovanja i obveze plaćanja završavate proces kupovine s klikom na gumb »Zaključi narudžbu«.
Nakon predaje narudžbe, kupac putem e-maila dobiva obavijest, da je narudžba zaprimljena. Nadalje, to znači, da narudžba još nije konačno potvrđena odnosno otpremljena. Obično zaprimate obavijest putem elektroničke pošte unutar 5 minuta, no to se može vremenski produljiti zbog različitih postavki elektroničkih primatelja e-pošte.
Ukoliko obavijest o narudžbi ne nalazite u svojoj pristigloj pošti, molimo Vas, da provjerite svoju mapu promocija (promotions) i mapu s neželjenom poštom (junk). Ako također niti tamo ne pronađete poslanu poruku, odmah nas obavijestite na info@latissa.hr.
Administracija ponuditelja pregledava narudžbu i provjerava raspoloživost naručenih artikala. U ovom koraku kupac ima sat vremena da otkaže narudžbu, nakon čega narudžba ide u daljnju obradu. U obavijesti su navedeni proizvodi i količine, koje je kupac odabrao. O eventualnoj promjeni narudžbe odnosno odustajanja, kupac je dužan o tome obavijestiti ponuđača na e-mail adresu info@latissa.hr , gdje mora navesti također broj narudžbe o kupovini, koji je naveden u elektroničkoj poruci same kupovine.
Narudžba je konačno zabilježena i poslana u obradu tek tada kada kupac na svoju e-mail adresu zaprimi poruku o potvrdi narudžbe. Kod plaćanja uplatom na transakcijski račun, kupac na svoju e-mail adresu dobiva predračun i informaciju o načinu prijenosa sredstava na račun ponuditelja. Narudžba će u tom trenutku biti poslana tek tada, kada ponuditelj zaprimi uplatu od kupca u cjelokupnoj vrijednosti kupovine.
Latissa zadržava pravo odbijanja narudžbe, u slučaju da artikla nema na zalihi ili ako se radi o očito netočnim cijenama, koje mogu nastati u slučaju pogrešaka u automatiziranim prijenosima, o čemu Vas obaviještavamo u najkraćem mogućem vremenu. U slučaju nejasnoća, provjere podataka ili osiguravanja pravilne isporuke, možemo Vas kontaktirati na telefonski broj, koji ste upisali kod predaje narudžbe.
Ako kupac ne otkaže narudžbu unutar sat vremena od predaje, narudžba ide u daljnju obradu. Nakon potvrde narudžbe, ponuđač obavještava kupca e-mailom o predviđenom roku isporuke odnosno preuzimanja. Ugovor o kupnji naručenih artikala između kupca i ponuđača u ovoj je fazi neopozivo zaključen. Robu ćemo u dogovorenom roku pripremiti i poslati na vašu adresu odnosno pripremiti ćemo je za preuzimanje. O tome ćete također biti obaviješteni, na mail adresu ćemo Vam poslati obavijest, da je Vaša narudžba izvršena. U slučaju, da ste naručili robu, koju zbog nepredviđenih razloga ne možemo otpremiti u obećanom roku, obavijestit ćemo Vas o novom roku isporuke putem telefona ili na Vašu mail adresu.
Ukoliko se kupac odluči za plaćanje po predračunu, ponuđač će u pravilu isti dan kupcu poslati predračun e-poštom. Narudžba ide u daljnju obradu tek nakon zaprimljene uplate. Ako se kupac odluči za Leanpay online kredit, narudžba će biti dalje obrađena kada Leanpay pružatelj odobri kredit. Ponuditelj zatim naručuje pregled u roku od dva radna dana, provjerava raspoloživost odnosno dostupnosti naručenih proizvoda te s razlogom potvrđuje ili odbija narudžbu.
Putem e-maila se također može obaviještavati kupca o ažurnosti podataka u vezi dostave proizvoda. Ako se radi o dužem roku dostave i kupac ne želi čekati, o tome nas može obavijestiti na info@latissa.hr, da proizvod želi ukloniti iz narudžbe. Latissa vraća sva već uplaćena sredstva kupcu, a ostale proizvode iz narudžbe ostaju na izbor kupcu – ili se otpremaju i dostave ili se otkazuje cjelokupna narudžba.
Ako dobavljač ne potvrdi dostupnost naručenih proizvoda najkasnije u roku od dva tjedna od dana predaje narudžbe, Latissa može odbiti narudžbu kupca iz razloga nedostupnosti artikla. S danom odbijanja, narudžba kupca prestaje važiti. Latissa ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu nastalu zbog duljih rokova isporuke ili neisporuke proizvoda koje Latissa nema na zalihama u vlastitom skladištu.
Latissa u dogovorenom roku priprema narudžbu, šalje je i o tome obavještava kupca e-mailom ili SMS porukom. U e-mailu Latissa također obavještava kupca o politici odustajanja, kome se obratiti u slučaju kašnjenja isporuke i gdje se obratiti u slučaju prigovora odnosno pritužbi. Latissa ne prima SMS poruke koje su odgovor na obavijest o pripremi i otpremi pošiljke od strane dostavljača (DPD, Hrvatska pošta ili Intereuropa), stoga molimo kupce da ne odgovaraju na SMS poruke, već da nas kontaktiraju putem navedenih kontakata (e-mail i telefon).
U slučaju da se kupac pravovremeno odluči otkazati narudžbu, dužan je o tome odmah obavijestiti ponuđača na e-mail adresu info@latissa.hr. Ako se dogodi, da je narudžba već otpremljena, kupac pošiljku odbija i obaviještava dostavnu službu.
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca sklopljen je u trenutku kada ponuđač potvrdi narudžbu. Od tog trenutka su sve cijene i ostali uvjeti fiksni i vrijede kako za ponuđača, kao i za kupca. Sve cijene vrijede do promjene i mogu se mijenjati od strane ponuđača bez prethodne najave. U slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, ponuđač će o tome obavijestiti kupca. Ponuditelj će nastojati u svakom slučaju maksimalno kupcu omogućiti nižu cijenu odn ponuditi odgovarajuće rješenje koje će zadovoljiti obje strane. U suprotnom slučaju, ponuditelj zadržava pravo odustajanja od kupoprodajnog ugovora te kupcu vraća plaćani iznos sredstava. Kupoprodajni ugovor (tj. prva elektronička poruka o statusu narudžbe) elektronički je pohranjen na poslužitelju ponuditelja. Ugovori na www.latissa.hr sklapaju se samo na hrvatskom jeziku.
Latissa ne odgovara za moguće pogreške (gramatičke, tiskarske i druge) u vezi s cijenom proizvoda. U slučaju bilo kakvih pogrešaka, stranka će biti odmah obaviještena.
U slučaju, da kupac želi narudžbu izvršiti putem telefona, može nas kontaktirati na telefonski broj +385 99 2131 447 od ponedjeljka do petka, od 09:00 do 16:00 sati. Kod narudžbe putem telefona bit će nam potrebni jednaki podaci, kao kod narudžbe putem interneta. Kod narudžbe putem telefona možete izabrati isključivo plaćanja putem predračuna. Narudžba preko e-maila nije moguća.
U online trgovini dostupni su sljedeći načini plaćanja:
● Plaćanje po ponudi/predračunu** na poslovni račun ponuđača Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p, Pod bregom 77, 3313 Polzela, otvoren kod Nova KBM d.d, IBAN: SI56 0400 1004 9269 878. Kod plaćanja obavezno navedite točan model odnosno referencu. Kupac zaprima predračun putem e-maila, rok za plaćanje računa je tri (3) radna dana od primitka predračuna. Pravovremeno plaćanje predračuna bitna je komponenta ugovora. Ukoliko predračun nije plaćen do isteka roka za plaćanje, smatra se da je ugovor raskinut prema samom zakonu te u tom slučaju ponuđač više ne jamči rezervaciju naručenih proizvoda te se oslobađa svih obveza iz adrese te konkretne narudžbe.
● Plaćanje s karticama za plaćanje odvija se preko platnog sustava Bankart. Podaci o karticama se ne bilježe na serveru poduzeća, tako da je zajamčena sigurnost kupca. Bankart osigurava maksimalnu sigurnost transakcija. Autorizacije kreditnih kartica se provode u stvarnom vremenu s trenutnom provjerom podataka kod banaka. Plaćanje je moguće sa sljedećim karticama: Mastercard, Visa, Visa Electron, V pay, BA i Maestro (ukoliko Maestro platna kartica platitelja to dopušta).
● Plaćanje PayPal-om ili plaćanje kreditnim karticama putem PayPal internet sistema, koji omogućuje sigurno plaćanje kreditnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro i American Express). Kupac ne treba kreirati PayPal korisnički račun za korištenje kreditnih kartica. Sustav plaćanja PayPal smatra se jednim od najsigurnijih sustava plaćanja na svijetu.
Ovisno od izabranog načina plaćanja (npr. Paypal, Leanpay, itd.), kupac može imati dodatne troškove (dodatne provizije i druge troškove vezane uz odabranog pružatelja usluga platnog prometa), i to u iznosu koji od pružatelja zaračunava odabrani pružatelj usluga kupca ili pružatelj platnih usluga. Taj trošak je ovisan od odabranog izvođača odnosno pružatelja platnih usluga, njihovih cjenika odnosno tarifa i vrijednosti kupovine te nije uključena u cijenu proizvoda, već se dodatno naplaćuje. Eventualni dodatni trošak, koji ovisi o odabranom načinu plaćanja, automatski se obračunava prilikom narudžbe robe i bit će prikazan na kraju narudžbe, čak i prije nego što kupac preda narudžbu s obvezom plaćanja. Kupac je dakle s navedenim troškom upoznat već u sažetku narudžbe, čak i prije potvrde predaje narudžbe uz obvezu plaćanja, odnosno posebnim prikazom ovog troška, a isti je također naznačen i na narudžbi i na računu za izdanu robu i plaća ga kupac zajedno s iznosom narudžbe.
* U slučaju pojedinačnih narudžbi, iznimno i iz opravdanih razloga, ponuđač zadržava pravo zatražiti plaćanje po predračunu, prijenosom sredstava na račun ponuđača po ponudi/predračunu (radi se o slučajevima dosadašnjih negativnih iskustava s konkretnim kupcem, kada narudžba nije prihvaćena nakon isporuke, kada konkretni kupac evidentno i kontinuirano zlorabi prava iz Zakona o zaštiti potrošača, kada je kupac nakon odustajanja od ugovora ponuđača vratio uništenu, oštećenu ili rabljenu robu, kada kupac ima nepodmirene obveze prema ponuditelju i sl.).
** Narudžba odlazi u proces obrade (uključujući otpremu) tek nakon primitka cjelokupne uplate prema ponudi odnosno predračunu.
U slučaju plaćanja platnim ili kreditnim karticama vrijede i sljedeći uvjeti:
● Platitelj (podaci na korisničkom računu) mora biti ista osoba ili organizacija kao i vlasnik platne ili kreditne kartice.
● U slučaju da se podaci uplatitelja na računu i osobe na platnoj ili kreditnoj kartici ne podudaraju, ponuditelj zadržava pravo odbiti narudžbu.
● Nakon potvrde narudžbe, nije moguće mijenjati sadržaj narudžbe odnosno konačan iznos narudžbe, osim iznimno s odobrenjem ponuditelja
Nakon isporuke naručenih proizvoda Latissa kupcu šalje račun u pdf formatu na e-mail adresu kupca. Na računu je prikazana cijena i svi troškovi vezani uz kupnju te obavijest o pravu na odustanak od ugovora. Kupac je dužan prije narudžbe provjeriti točnost podataka. Naknadno izrečene primjedbe na ispravnost izdanih računa ne uzimamo u obzir.
Sve cijene na internet stranici izražene su u eurima i uključuju PDV, jer je davatelj usluga obveznik PDV-a. Snižena cijena je snižena redovna cijena po kojoj se prezentirani proizvod prodaje na određeno ili neodređeno vrijeme. Sve cijene u internet trgovini su cijene proizvoda i ne sadrže troškove dostave. Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Unatoč iznimnim naporima, da pružimo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da podaci o cijeni budu netočni. U tom slučaju ili u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, Latissa će kupcu omogućiti odustajanje od kupovine. Popusti i kuponi se u pravilu međusobno ne zbrajaju, osim u slučaju, ako je navedeno drugačije.
Proizvodi se dostavljaju do ulaza na adresu navedenu u narudžbi kao "adresa za dostavu".
Za dostavu narudžbe na adresu, dostavno vozilo mora imati izravan pristup mjestu navedenom na narudžbi te mora biti zajamčena mogućnost parkiranja dostavnog vozila na tom mjestu. Unošenje robe u višestambenu zgradu, kuću, stan i sl. nije uključeno u cijenu prijevoza. Dostava proizvoda se u pravilu obavlja prijepodne. O predviđenom vremenu dostave ćete biti obaviješteni jedan dan prije dostave robe.
Pružatelj ili njegov ugovorni dostavljač zadržava pravo provjere identiteta primatelja proizvoda (kupca) na odgovarajući način - npr. s pristupom u osobne dokumente. Prilikom preuzimanja dostave, Kupac prilikom dostave svojim vlastoručnim potpisom potvrđuje količinu i kvalitetu naručenog proizvoda.
U slučaju da kupac ne preuzme paket od dostavne službe u dogovorenom roku i paket se vrati na adresu pošiljatelja, poduzeće će stupiti u kontakt s kupcem i na njegov zahtjev organizirati ponovnu dostavu.
Prilikom narudžbe proizvoda u internet trgovini, kupac može odabrati jednu od sljedećih mogućnosti dostave:
Dostava na kućnu adresu kupca koju vrši pruža pružatelj putem ugovornih usluga dostave. Ugovorni partneri za dostavu paketa su DPD i Pošta Slovenije, no ponuđač zadržava pravo izabrati drugu dostavnu službu, ukoliko će mu to omogućiti dovršetak narudžbe na efikasan način.
Odabir dostavne službe od strane kupca nije moguć, ponuđač sam određuje kojom dostavnom službom će poslati paket. U slučaju dostave na kućnu adresu troškovi prijevoza, poštarine ili bilo koji drugi povezani troškovi (u daljnjem tekstu: troškovi dostave) nisu uključeni u cijenu proizvoda te se dodatno obračunavaju. O visini troškova dostave kupac je obaviješten u sažetku narudžbe i prije potvrde predaje narudžbe uz obvezu plaćanja, odnosno posebnim prikazom iznosa tih troškova. Troškovi dostave naplaćuju se i iskazuju na narudžbi i na računu za izdanu robu i plaća ih kupac zajedno s iznosom narudžbe. Trošak dostave automatski se obračunava prilikom narudžbe robe i bit će prikazan na kraju narudžbe, čak i prije nego što kupac preda narudžbu uz obvezu plaćanja. Trošak dostave dio je konačne cijene cjelokupne narudžbe. Trošak dostave ovisi o veličini, dimenzijama i težini pošiljke te uključuje troškove dostave te troškove pakiranja i pripreme. Trošak dostave se može promijeniti sukladno s važećim cjenikom dostavne službe koji je na snazi u bilo kojem trenutku, pri čemu se trošak dostave ne može mijenjati nakon predaje narudžbe te se ugovor smatra sklopljenim sukladno s Općim uvjetima poslovanja.
Okvirne rokove isporuke, koji su objavljeni za pojedine proizvode temelje se na logističkim podacima i podacima o zalihama na našem skladištu izdavanja robe ili skladištima naših dobavljača. Primjenjuju se okvirni datumi isporuke objavljeni u trenutku slanja narudžbe. U slučaju da se tijekom obrade narudžbe promijeni rok isporuke, ponuđač će kupcu omogućiti odustanak od kupnje. Trudimo se, da u što kraćem roku izvršimo isporuku, stoga proizvode naručujemo odmah nakon potvrde narudžbe, odnosno plaćanje predračuna, ali zbog preventivnih mjera kod dobavljača i među državama može doći do odstupanja.
Za proizvode na zalihi kod dobavljača, rok isporuke unutar Hrvatske obično je od 2 do 5 radnih dana od dana zaprimljene uplate u slučaju plaćanja po predračunu ili od dana uplate putem Paypala odnosno od predaje narudžbe u slučaju plaćanja pouzećem odnosno plaćanja platnim karticama.
Za proizvode koji su na zalihi kod partnera uz naziv proizvoda navedeno je i očekivano vrijeme isporuke iz potvrđene narudžbe od strane ponuđača. Za većinu takvih proizvoda isporuka se očekuje između 5 - 14 radnih dana. Neki proizvodi će biti izrađeni po narudžbi proizvođača, kod kojih navedeni rok isporuke u pravilu može biti nešto duži te će biti prezentirani kupcu prije obvezujuće narudžbe.
Kod istovremene narudžbe više proizvoda s različitim rokovima isporuke, uzima se u obzir najdulji rok isporuke, budući da se svi naručeni proizvodi isporučuju kupcu u isto vrijeme, osim ako kupac izričito ne zatraži drugačije od ponuđača. U slučaju da kupac (npr. zbog različitih rokova dostave za različite proizvode iz iste narudžbe ili iz nekog drugog razloga) želi narudžbu zaprimiti u dvije ili više odvojenih pošiljki, naplatiti će mu se trošak dostave za svaku pojedinačnu pošiljku.
Ponuditelj svoje pošiljke dostavlja unutar Hrvatske. U slučaju interesa, kupac se treba obratiti ponuditelju za upit oko ponude putem e-mail adrese: info@latissa.hr .
Podaci o raspoloživosti (zalihi) proizvoda prikazani su kod opisa proizvoda pod nazivom i cijenom proizvoda.
Naručeni proizvodi obično se isporučuju u roku navedenom u potvrdi narudžbe. U slučaju povećanog broja narudžbi tijekom praznika, sezonskih sniženja, posebnih akcija u Latissa internet trgovini te iznenadnih promjena dobavljača, rok isporuke može se produžiti, o čemu će ponuđač obavijestiti kupca prije potvrde narudžbe. U tom slučaju, ako mu dulji rok isporuke nije prihvatljiv, kupac ima mogućnost otkazati narudžbu.
Ponuditelj nije odgovoran za bilo kakvo produljenje roka isporuke ili nemogućnost isporuke, do kojih dođe iz razloga na strani trećih osoba, iz razloga na koje davatelj nema utjecaja, ne može ih predvidjeti ili spriječiti, u slučaju više sile, udara na davatelja, prijevoznika, dobavljača ili druge relevantne vlasti, u slučaju zatvaranja državnih granica i posljedičnih ograničenja ili smetnje pri uvozu artikala, prirodne i druge nepogode ili događaji koji onemogućuju ili otežavaju opskrbu i isporuku naručenih artikala.
Dostava je također besplatna za proizvode koji su na web stranici posebno označeni oznakom besplatna dostava. U slučaju kupnje više proizvoda istovremeno, uključujući i proizvod označen znakom besplatna dostava, dostava je besplatna za sve naručene proizvode.
Cijena dostave za Hrvatsku kreće se od 7,90€ do 22,90 € za većinu proizvoda. Iznimka su teži, glomazni ili duži proizvodi kao što su tapecirani kreveti, trosjedi, kade i sl., kod kojih je cijena dostave 50 € s PDV-om. Kupac može u svakom trenutku provjeriti točnu cijenu dostave za narudžbu odabranog(ih) proizvoda(a) u košarici pod stavkom Trošak dostave.
Ponuditelj koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka te plaćanja. Pružatelj u tu svrhu koristi SSSL certifikat izdan od strane ovlaštene organizacije. Autorizacije kreditnih kartica provode se u stvarnom vremenu uz trenutnu provjeru podataka iz banaka. Podaci o karticama nisu pohranjeni na poslužitelju pružatelja usluga.
Ukoliko kupac prilikom preuzimanja pošiljke od strane dostavne službe primijeti da je pošiljka (ili proizvod u njoj) fizički oštećen, da nedostaje sadržaj pošiljke ili pošiljka pokazuje znakove otvaranja, mora u istom trenutku nakon informiranja o oštećenju, znakovima otvaranja ili nedostajućim artiklima, dakle kod samog preuzimanja, najkasnije u roku 3 dana od dostave, o tome obavijestiti ponuditelja i dostavnu službu, koja je izvršila dostavu, a na zahtjev dostavne službe ili dobavljača , također ispuniti sve tražene obrasce i dostaviti tražene dokaze koji su prijeko potrebni za obradu prigovora ili reklamacije od strane dostavne službe.
Ponuditelju (na zahtjev dostavne službe, a također i dostavnoj službi), kupac mora (u svrhu osiguranja i pružanja dokaza) uz obavijest iz prve stavke, proslijediti fotografije pošiljke, naljepnice na pošiljci na kojoj je naznačena usluga dostavna služba (podatak o broju pošiljke, dostavljaču i sl.), oštećene (unutarnje i/ili vanjsko) ambalaže, oštećen proizvod i kratak opis oštećenja. Ukoliko kupac tijekom same dostave (odnosno neposredno pri preuzimanju) uoči oštećenje pošiljke ili vidljive znakove otvaranja pošiljke, kupac može odbiti preuzimanje takve pošiljke (ukoliko je to moguće, neka pošiljku također fotografira) i o tome obavijesti ponuditelja na e-mail adresu info@latissa.hr.
Kod ugovora sklopljenih na daljinu, kupac odnosno potrošač ima pravo, da u roku 14 dana obavijesti ponuditelja da odustaje od ugovora bez obrazloženja razloga svoje odluke. Uzima se u obzir, da je poruka pravovremena, ako je pošiljka predana do isteka gore navedenog 14- dnevnog roka. Jedini trošak, koji snosi kupac u vezi s odstupanjem od ugovora, izravan je trošak povrata robe. Kupac ne može zahtjevati povrat dodatnih troškova, koji su pri tome nastali, ako se izričito odlučio za drugu vrstu pošiljke poput cjenovno najpovoljnije standardne pošiljke, koju nudi davatelj usluga.
Obrazac za odstupanje od ugovora dostupan je OVDJE .
Kupac popunjava (Obrazac) za odustajanje od ugovora (ili sam napiše izjavu sa svim podacima traženim u obrascu) i šalje ga ponuđaču e-poštom na adresu info@latissa.hr . Ponuditelj odmah potvrđuje kupcu primitak obavijesti o odustajanju od ugovora na trajnom nosaču podataka.
Rok za odstupanje od ugovora kod isporuke robe počinje teći od dana kada kupac ili treća osoba koja nije prijevoznik koju je kupac imenovao stupi u stvarni posjed robe. Ako je predmet ugovora više komada robe ili ako se isporuka sastoji od više pošiljaka ili komada, rok za odustajanje od ugovora počinje teći kada kupac ili treća osoba osim prijevoznika koju je kupac imenovao stupi u stvarni posjed zadnjeg komada robe ili zadnje pošiljke.
Ukoliko je kupac robu već primio i odstupa od ugovora ili ga vrati odnosno predaje ponuditelju ili osobi koju je ponuditelj ovlastio za preuzimanje robe, odmah ili najkasnije u roku od 14 dana nakon što je ponuđaču poslao obavijestiti da odustaje od ugovora, osim ako ponuđač ponudi kupcu da sam preuzme vraćenu robu. Smatra se da je kupac robu vratio na vrijeme ako je poslana još prije isteka 14- dnevnog roka za povrat.
Izravne troškove povrata robe snosi potrošač. Kupac može vratiti robu ponuditelju:
● poštom ili putem druge dostavne službe na adresu Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p., Pod bregom 77, 3313 Polzela, Slovenija
Ako kupac odustane od ugovora, ponuditelj će vratiti sve primljene uplate bez nepotrebnog odgađanja, u svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od ovog ugovora. Pružatelj vraća primljene uplate kupcu s istim sredstvom za plaćanje, koje je koristio kupac, osim ako je kupac izričito zatražio korištenje drugog načina plaćanja i zbog toga kupac ne snosi nikakve troškove. Ponuditelj može zadržati povrat primljenih uplata do preuzimanja vraćene robe ili dok kupac ne dostavi dokaz da je robu poslao natrag.
Kupac odgovora za smanjenje vrijednosti robe, ako je smanjenje vrijednosti posljedica postupanja, koja nije prijeko potrebna za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.
Kupac je dužan robu vratiti davatelju neoštećenu, nekorištenu i u istoj količini. Kupac može primljeni proizvod pregledati i testirati samo u onoj mjeri u kojoj je prijeko potrebno za utvrđivanje stvarnog stanja (priroda, svojstva, djelovanje proizvoda) i kako je to uobičajeno u trgovinama. Ukoliko je predmet povrata proizvod kupljen u kompletu, moraju se vratiti svi dijelovi kompleta. Povrat pojedinačnih dijelova seta nije dopušten. Kupac je dužan uz robu priložiti sve popratne dokumente koje je primio uz robu (npr. upute za uporabu, certifikate, jamstvene listove i sl.). Do predaje robe ponuđaču ili osobi ovlaštenoj od ponuđača, kupac snosi teret rizika od gubitka, oštećenja ili uništenja proizvoda koji želi vratiti, osim ako je do toga došlo ne njegovom krivnjom.
Radi lakšeg i bržeg provođenja svih potrebnih radnji vezanih uz odustanak od ugovora i njegove posljedice, poželjno je da kupac priloži presliku računa i presliku obavijesti (ili popunjenog obrasca) o odustajanju. od ugovora do robe. Također je poželjno da se proizvodi vrate u originalnom pakiranju.
Odustajanje od ugovora i mogućnost povrata novca, uz ostale slučajeve koji su izričito navedeni u Zakonu o zaštiti potrošača, ne odnose se na:
● za proizvode po narudžbi (personalizirani proizvodi i sl.) odnosno za robu koja je proizvedena prema točnim uputama kupca i prilagođena njegovim osobnim potrebama;
● za robu koja je zbog svoje prirode neraskidivo povezana s drugim predmetima.
Ponuditelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda. Greška je stvarna ako:
1. proizvod nema svojstva, koja su potrebna za njegovo normalno korištenje ili za promet,
2. proizvod nema svojstva, koja su potrebna za posebnu namjenu za koju ga kupac kupuje, a koja su prodavatelju bila poznata ili su mu morala biti poznata,
3. proizvod nema karakteristike koje su izričito ili prešutno dogovorene, odnosno propisane
4. ako je ponuditelj isporučio proizvod, koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model bio pokazan samo radi obavijesti.
Prikladnost proizvoda za normalno korištenje, provjerava se glede na uobičajenu robu jednake vrste uzimajući u obzir izjave ponuđača o značajkama proizvoda, koje je dao ponuđač ili proizvođač a oglašavanjem, prezentacijom proizvoda ili s oznakama na proizvodu.
Kupac može ostvariti svoja prava iz adrese stvarne reklamacije odnosno materijalnog nedostatka, ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od dva (2) mjeseca, od dana kada je nedostatak otkriven. Kupac mora u obavijesti o nedostatku precizno opisati nedostatak i omogućiti prodavaču, da stvar isto tako pregleda. Prodavatelj ne odgovara za stvarne nedostatke na robi, koje se pokažu nakon isteka dvije (2) godine od isporuke artikla. Smatra se da je nedostatak na robi već postojao u trenutku isporuke ako se pojavi unutar šest (6) mjeseci od isporuke.
Kupac koji je pravilno obavijestio prodavatelja o nedostatku, ima pravo od prodavatelja zahtijevati jednu od sljedećih mogućnosti: 1) da ukloni nedostatak na robi, 2) da mu vrati dio plaćenog iznosa razmjerno nedostatku. , 3) da neispravnu robu zamijeni novom besprijekornom ili 4) da mu vrati plaćeni iznos novaca. U svakom slučaju, kupac također ima pravo od prodavatelja zahtijevati naknadu štete, a posebice naknadu troškova materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa i prijevoza proizvoda, koji nastanu kao posljedica ispunjenja obaveza iz prethodnog stavka.
Ako postojanje nedostatka na robi odnosno proizvod nije sporan, prodavatelj mora što prije, a najkasnije u roku od osam (8) dana udovoljiti zahtjevu kupca. Ukoliko postojanje nedostatka na robi odnosno ako je proizvod sporan, prodavatelj je dužan pisanim putem odgovoriti na zahtjev kupca, najkasnije u roku od osam dana od primitka zahtjeva kupca.
Odgovornosti prodavatelja odnosno ponuditelja za stvarne reklamacije ne odgovara za materijalne nedostatke u slučajevima koji proizlaze iz sfere kupca (ili treće osobe), posebice ako nastanu uslijed nepravilne upotrebe, mehaničkih oštećenja ili neovlaštenih zahvata (npr. popravci, obrada, otvaranje kućišta, rastavljanje robe ili proizvoda , ...).
Obrazac za ostvarivanje prava potrošača u slučaju, da se ustanovi stvarna reklamacija na proizvodu nalazi se OVDJE .
Kupac popunjava - Obrazac za ostvarivanje prava potrošača po utvrđivanju materijalnog nedostatka na proizvodu (ili sam sastavlja izjavu sa svim podacima traženim u obrascu) i šalje ga, zajedno s proizvodom na kojem je reklamirao materijalni nedostatak ponuđaču preporučenom poštom (ili dostavnom službom) na adresu ponuđača: Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p., Pod bregom 77, 3313 Polzela.
Pravo na uvažavanje materijalnog nedostatka na proizvodu i odgovornost ponuđača za materijalne nedostatke pobliže su uređeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača i Obveznog zakonika.
Proizvodi imaju garanciju, ako je tako navedeno na garancijskom listu ili na računu. Garancija je valjana uz poštivanje uputa na garancijskom listu i uz predočenje računa ponuditelja unutar garancijskog roka, koji je naveden na garancijskom listu odnosno računu. Ako informacija o garanciji nema, proizvod nema garanciju ili podatak o tome nije poznat – u tom slučaju može korisnik/kupac kontaktirati ponuditelja, da osigura navedenu informaciju.
Kada roba ili proizvod u garancijskom roku ne djeluje besprijekorno ili nema karakteristika navedenih u garancijskom listu ili poruci za oglašavanje, kupac može uvažavati zahtjev iz adrese (predmeta) garancije.
Garanciju može kupac uvažavati za proizvode, za koje je obavezna garancija (popis tih proizvoda određen je Pravilnikom o robi za koju se izdaje jamstvo za besprijekoran rad koji se nalazi ovdje:
https://www.zagreb.hr/minimalno-tehnicki-uvjeti-djelatnost-trgovine/105060
i za one, za koje je bila dana dobrovoljna garancija. U garancijskom roku može kupac od davatelja garancije (kao i od prodavatelja ili ovlaštenog servisa) zatražiti besplatan popravak kvara. Ako se nedostatak ne može otkloniti ili ako se nedostatak ne otkloni u ukupnom roku od 45 dana od dana kada je prodavatelj, proizvođač ili ovlašteni servis primio zahtjev kupca za otklanjanje nedostatka, proizvođač je dužan robu zamijeniti istovjetnom, novom i besprijekornom robom i to besplatno za kupca. Kupac može garanciju uvažavati također kod ponuditelja, ali također u tom slučaju vrijedi odredba iz prvog stavka.
Ako proizvođač ne popravi robu ili je ne zamijeni novom u roku iz prethodnog stavka, kupac može raskinuti ugovor ili zahtijevati smanjenje kupoprodajne cijene. Proizvođač mora izdati novi jamstveni list za zamijenjenu robu ili za zamjenu bitnog dijela robe novim.
Kupčeva prava iz jamstva prestaju istekom dvije godine od dana kada je kupac zatražio besplatno otklanjanje nedostataka ili zamjenu robe novom.
Kupac može u garancijskom roku i pod garancijskim uvjetima s pisanim zahtjevom (također uz popunjavanje obrasca, koji je priložen dolje niže) od davatelja garancije zahtjevati otklanjanje nedostatka, pri tome mora predložiti kako proizvod, tako garancijski kao i servisni list. Preporuka je, da se priloži također kopija računa, ukoliko s njime i raspolaže.
Ako je zahtjev kupca iz adrese garancije utemeljen, kupac s otklanjanjem nedostataka ili zamjenom proizvoda nema nikakvih troškova, jer troškove za materijal, rezervne dijelove, rad, prijenos i prijevoz proizvoda, koji nastaju prilikom popravka kvara ili prilikom zamjene robe s novom, plaća proizvođač. Ako prodavatelj, proizvođač ili ovlašteni serviser utvrdi da je kvar na proizvodu nastao neprikladnim ponašanjem kupca (npr. nestručna uporaba, mehaničko oštećenje, neovlašteno rukovanje proizvodom i sl.), zbog čega se ustanovi, da je garancijski zahtjev neopravdan, kupcu će poslati obrazloženu pisanu obavijest o odbijanju zahtjeva te će kupca pozvati, da unutar 8 dana osobno preuzme proizvod na adresi prodavača/proizvođača/ovlaštenog servisera.
Ukoliko kupac u roku od 8 dana na navedenoj adresi proizvod ne preuzme ili ukoliko kupac izričito izjavi, da želi, da mu se proizvod pošalje po pošti ili preko dostavne službe, prodavač/proizvođač/ovlašteni serviser će proizvod poslati kupcu putem pošte ili dostavnoj službi o trošku kupca.
Obrazac za uvažavanje prava iz garancije možete pronaći OVDJE .
Kupac ispunjava Obrazac za uvažavanje prava iz garancije i zajedno s proizvodom na kojem uvažava garanciju šalje preporučenom poštom (ili dostavnom službom) na adresu prodavatelja odnosno pružatelja: Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p., Pod bregom 77, 3313 Polzela, Slovenija. Zahtjeve iz adrese garancije kupac može uvažavati također direktno kod proizvođača ili kod ovlaštenog servisa.
Definicija pojmova: Organizator nagradne igre je prodavatelj Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p, Pod bregom 77, 3313 Polzela, Slovenija. Sudionik nagradne igre je fizička osoba koja sudjeluje u objavljenim nagradnim akcijama. Dobitnike nagrada određuje funkcija odabira putem računala slučajnim odabirom ili ih određuje komisija organizatora.
Pravo sudjelovanja u nagradnoj igri (i drugim dodjelama artikala ili bonova): Sudionici nagradne igre mogu biti fizičke osobe tj. državljani Republike Hrvatske.
U nagradnoj igri ne mogu sudjelovati osobe zaposlene kod organizatora nagradne igre i članovi njihove uže obitelji, kao ni osobe zaposlene kod drugih pravnih osoba koje su povezane s provedbom ove nagradne igre. Pravne osobe ne mogu sudjelovati u nagradnoj igri. U nagradnoj igri ne mogu sudjelovati osobe koje ne prihvaćaju pravila nagradne igre. Uzima se u obzir, da je sudionik prihvatio pravila nagradne igre samim sudjelovanjem u objavljenoj nagradnoj igri.
Pravila sudjelovanja u nagradnoj igri: Za sudjelovanje u nagradnoj igri nije potrebna kupovina usluge ili proizvoda organizatora nagradne igre.
Elektroničko nagradno izvlačenje: U izvlačenju mogu sudjelovati svi sudionici nagradne igre. Jedan sudionik može sudjelovati u nagradnoj igri samo jednom. Rezultat izvlačenja je konačan. Žalba nije moguća. O primitku i načinu preuzimanja nagrade dobitnik će biti obaviješten e-mailom.
Obveze dobitnika: Isplata nagrade u gotovini nije moguća, isto tako je nije moguće zamijeniti za drugi proizvod. Dobitnik je dužan organizatoru nagradne igre u pisanom obliku (e-mail) proslijediti svoje osobne podatke - ime, prezime, adresu, e-mail adresu te telefonski i porezni broj, sve u roku od dva (2) dana nakon primitka obavijesti da je dobitnik nagrade .
Plaćanje svih poreza na nagrade (uključujući PDV) odgovornost je organizatora. Priređivač će dobitnicima nagrada poslati potvrdu sukladno Zakonu o porezu na dohodak i Pravilniku o dostavi podataka za utvrđivanje poreza na dohodak. Dobitnik je dužan vrijednost nagrade prijaviti u prijavi poreza na dohodak. Prilikom preuzimanja nagrade dobitnik je dužan ispuniti izjavu o preuzimanju nagrade. Organizator nije odgovoran za poreze koji se mogu pojaviti u vezi s kakvim drugim nagradama. Ukoliko dobitnik nagrade ne ispuni sve obveze, smatra se da dobitnik nagrade ne želi preuzeti nagradu, te se priređivač oslobađa svih obveza u odnosu na dobitnika nagrade iz ove nagradne igre i stječe pravo raspolaganja. nagrade za bilo koju drugu svrhu. Nagrade nisu prenosive. Ako organizator nagradne igre u roku od tri (3) radna dana od trenutka slanja obavijesti dobitniku da je izvučen, iz bilo kojeg razloga (npr.: dobitnik izjavi da ne želi preuzeti nagradu, adresa ili e-mail adresa je nepotpuna ili netočna i sl.) ne zaprimi sve potrebne podatke te izjave, da želi preuzeti nagradu, smatra se da dobitnik ne želi preuzeti nagradu te je tako i organizator u odnosu na dobitnika oslobođen svih obaveza te nagradne igre te stječe pravo raspolaganja nagradom u bilo koju drugu svrhu.
Zaštita osobnih podataka: Organizator nagradne igre štiti sve osobne podatke dobivene od sudionika tijekom izvođenja nagradne igre u skladu s propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka. Organizator može koristiti osobne podatke dobivene od sudionika isključivo u svrhe za koje su pribavljeni. Sudionik nagradne igre je suglasan da mu priređivač može slati obavijesti o ponudi priređivača. Sudionik ili njegov skrbnik ili zakonski zastupnik može u svakom trenutku opozvati svoju privolu za korištenje osobnih podataka dobivenih u nagradnoj igri u svrhu izravnog marketinga. Organizator nagradne igre zadržava pravo, da podjelu nagrada organizira kao javni događaj. Sudjelovanjem u nagradnoj igri sudionik dopušta, da se njegovo ime i adresa koriste u audio, foto i video materijalu organizatora nagradne igre. Dobitnik dopušta organizatoru nagradne igre objavu svojih osobnih podataka u medijima i na svjetskoj mreži radi obavještavanja o rezultatima izvlačenja ili preuzimanja nagrade.
Objava pravila nagradne igre: Sudionici nagradne igre s predajom svojih podataka putem obrasca za prijavu, na ovoj stranici prihvaćaju i upoznati su s pravilima te se obvezuju postupati u skladu s pravilima nagradne igre. U slučaju bilo kakvog spora ili nejasnoće, ova pravila imaju prednost nad bilo kojom drugom objavom, neovisno o tome, da li su u tiskanom, elektroničkom ili kojem drugom obliku.
Kupac je dužan provjeriti točnost podataka na računu te o eventualnim greškama obavijestiti prodavatelja u roku od osam (8) dana od primitka računa. Naknadne reklamacije nećemo uzimati u obzir odnosno neće biti uvažene. Vaša će kreditna kartica biti terećena izravno nakon potvrde vaše narudžbe. Iznos koji će biti naplaćen s vaše kartice može se razlikovati od iznosa prikazanog na našoj internet stranici, budući da ovisi o dodatnim naknadama ili naknadama izdavatelja vaše kartice (i/ili davatelja kartice) implementiranih tijekom procesa transakcije.
Ne snosimo odgovornosti za pristojbe tj.naknade povezane s promjenom tečaja i doplate koje je od strane vaše banke, kao ni za sve druge dodatne naknade za transakcije u stranoj valuti, koje vam zaračunava izdavatelj vaše kartice, u slučaju da EUR nije valuta u kojoj izdavatelj vaše kreditne kartice izdaje fakture odnosno račune.
Ponuditelj Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p. se obvezuje k trajnoj zaštiti svih osobnih podataka korisnika sukladno Uredbi (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. i naravno sukladno važećem Zakonu o zaštiti osobnih podataka. Sve detaljnije informacije o obradi osobnih podataka objavljene su u Politici privatnosti, koja je dostupna OVDJE .
Korisnik mora biti svjestan, da je dužan online trgovcu proslijediti svoje istinite i pravilne osobne podatke, isto tako je dužan obavijestiti online trgovca o svakoj promjeni svojih podataka. Prihvaćanjem ovih uvjeta, korisnik potvrđuje da su osobni podaci koje je naveo, pravilni.
Internet trgovina Latissa će stupiti u kontakt sa korisnikom putem sredstava komunikacije na daljinu, samo ako se korisnik tome izričito ne protivi, u skladu sa odredbama Zakona o elektroničkoj trgovini.
https://www.zakon.hr/z/199/Zakon-o-elektroni%C4%8Dkoj-trgovini
Oglasna e-pošta ponuditelja sadržavati će sljedeće elemente:
● Jasno i nedvosmisleno će biti označene kao oglasne poruke
● Pošiljatelj (Latissa) će biti jasno vidljiv
● Različite akcije, promocije, nagradne igre i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve, a uvjeti sudjelovanja u njima bit će jasno definirani.
● Jasno će biti predstavljen način odjave od zaprimanja oglasnih poruka.
Želju korisnika, da ne želi zaprimati oglasne poruke ponuditelj će izričito poštovati.
Korisnik će se na jednostavan način moći prijaviti za primanje e-novosti te će se na jednostavan način moći i odjaviti. Obavijesti uključuju informacije o aktualnim ili budućim ponudama, promocijama i drugim reklamnim porukama pružatelja usluga. Za primanje obavijesti smatra se da je potreban osobni pristanak te primanje istih nije moguće ukoliko se ne registrirate za primanje istih.
Internet trgovina Latissa u vlasništvu je tvrtke Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p., sva prava su pridržana. Sadržaj na internet stranicama može sadržavati materijal čija autorska prava također mogu biti vlasništvo trećih strana. Zato je svako prosljeđivanje informacija s internet stranica dozvoljeno samo uz pisano suglasje vlasnika.
Latissa ulaže sve napore te se maksimalno trudi osigurati ažurnost i pravilnost podataka, koji su objavljeni na njenim internet stranicama. Unatoč tome, karakteristike proizvoda, rokovi isporuke ili cijene se mogu promijeniti tako brzo da ponuđač ne uspije ispraviti podatke na internet stranicama. U tom slučaju će ponuditelj obavijestiti kupca o promjenama i omogućiti mu odustanak od ugovora ili zamjenu naručenog proizvoda. Ponuditelj ima mogućnost odustati od ugovora samo ako se utvrdi očita pogreška. https://www.zakon.hr/z/75/Zakon-o-obveznim-odnosima
Kao očita pogreška se uzima u obzir pogreška u bitnim svojstvima stvari i sve pogreške koje se prema običajima poslovanja ili namjeri kupaca smatraju odlučujućima, a koje ponuđač ne bi potvrdio niti s njima sklopio ugovor da je bio svjestan njih. To također uključuje očite pogreške u cijeni.
Isto tako, ponuđač se trudi, uz brigu dobrog stručnjaka i majstora temeljito pregledati svaku narudžbu te ju također u potpunosti ispuniti. Unatoč pažljivom pregledu, nažalost uvijek dolazi do situacija koje mogu utjecati na ispunjenje obveza prodavatelja, na koje prodavatelj nema utjecaja, ne može ih predvidjeti, niti spriječiti te za koje nije i ne može biti odgovoran. Tu spada npr. zaustavljanje proizvodnje određenog proizvoda bez prethodne obavijesti proizvođača ili dobavljača, neočekivani prestanak poslovanja dobavljača, zabrana poslovanja dobavljača od strane nadležnih tijela, opoziv proizvoda, naknadna zabrana prodaje proizvoda, zatvaranje državnih granica i zabrana uvoza zbog izvanrednih situacija, više sile, prirodnih i dr. katastrofe ili drugi neočekivani i nepredviđeni događaji zbog kojih prodavatelj ne može isporučiti naručeni proizvod ili ga ne može isporučiti u očekivanom roku
Ako dođe do koje od gore navedenih situacija, ponuđač ima pravo odustati od ugovora, pri čemu je kupac dužan odmah po saznanju pisanim putem obavijestiti kupca o razlozima nemogućnosti ispunjenja ugovora, te jasno te nedvosmisleno poručiti kupcu da odustaje od ugovora. U tom slučaju će ponuditelj kupcu u istom trenutku, a najkasnije u roku od pet (5) radnih dana od dana odustajanja od ugovora, vratiti sve eventualno zaprimljene uplate. Latissa zadržava pravo do pogrešaka na internet stranici, kako u slikovnom tako i u tekstualnom dijelu, te za njih ne preuzima odgovornosti.
Ponuditelj nastoji osigurati odgovarajuće slike za sve proizvode koji se prodaju na web stranici i čini sve kako bi osigurao da nema estetskih razlika između fotografije i stvarnog proizvoda. Nijanse boja na fotografiji mogu odstupati od stvarnog stanja proizvoda (osobito kao rezultat različite izvedbe ili rezolucije zaslona i fotografije, svjetla pri kojem je fotografija snimljena itd.), što ne utječe na specifikaciju , definiciju i standard proizvoda. Moguće minimalne (osobito estetske) razlike između proizvoda i prikaza u internetskoj trgovini ne predstavljaju stvarni nedostatak proizvoda. Fotografije, slike ili snimke objavljene u okviru ponude vlasništvo su Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p. ili njegovih dobavljača, poslovnih partnera.
Ponuditelj poštuje važeći zakon o zaštiti potrošača i ulaže sve napore kako bi ispunio svoju obvezu pružanja učinkovitog sistema rješavanja prigovora. Pritužbe korisnici mogu slati na e-mail info@latissa.hr ili redovitom poštom na adresu: Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p., Pod bregom 77, 3313 Polzela. Postupak rješavanja pritužbi je povjerljive prirode. Ponuditelj je svjestan da je bitno obilježje potrošačkih sporova neproporcionalnost između ekonomske vrijednosti zahtjeva i potrebnog vremena te troškova, koji nastaju zbog rješavanja spora, što je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom. Stoga Latissa ulaže sve napore da se eventualni sporovi riješe sporazumno. Ponuditelj mora u roku od pet radnih dana potvrditi da je zaprimio prigovor, obavijestiti korisnika koliko dugo će ga riješavati te ga mora konstantno obavještavati o tijeku postupka.
Sukladno zakonskim normama ponuditelj ne priznaje niti jednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju sporova potrošača.
Latissa, koja kao ponuđač roba i usluga omogućuje internetsku trgovinu na području Republike Hrvatske, na svojoj internet stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje sporova potrošača https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HR
Platforma je potrošačima dostupna ovdje .
Navedena uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktiva 2009/22/EZ.
Za sva vaša pitanja pružatelj Vam je na raspolaganju putem e-mail adrese info@latissa.hr ili putem telefona +385 99 2131 447, od ponedjeljka do petka između 9:00 i 16:00 sati.
KONTAKTIRAJTE NAS Rado ćemo Vam pomoći svakim radnim danom od 8 do 15 sati. |
OSTANIMO POVEZANI Pokažite nam svoj stil, koristite: #LatissaHomeHR @LatissaHomeHR |
O LATISSI |
ZA TEBE |
PARTNERSTVO |
SREDSTVA PLAĆANJA
|
Autorska prava © 2024 Latissa
Pregledavanjem naše web stranice slažete se s korištenjem kolačića koji su namijenjeni Vašem boljem korisničkom iskustvu na našoj web stranici. Za vlastite analitičke potrebe koristimo Google Analytics koji u tu svrhu instalira kolačiće ( brisanje GA kolačića ). Više o kolačićima .