Košara
Košarica je prazna.
Košarica je prazna.
Savjetujemo vam da prije korištenja naše online trgovine pažljivo pročitate dolje navedene uvjete. Ukoliko nastavite s kupnjom u Latissa online trgovini, to znači da ste upoznati i suglasni s cjelokupnim općim uvjetima poslovanja. Tvrtka Latissa home&decor, Bojan Brežnik sp zadržava pravo promjene uvjeta u Latissa online trgovini. Sve promjene su obvezujuće za kupce, stoga preporučamo da redovito provjeravate uvjete.
Opći uvjeti Latissa internet trgovine sastavljeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača (ZVPot), Zakonom o zaštiti osobnih podataka (ZVOP-1) i Zakonom o elektroničkim komunikacijama (ZEKom-1). Internet trgovina Latissa je informacijski sustav namijenjen predstavljanju i prodaji proizvoda korisniku. Njime upravlja tvrtka Latissa home&decor, Bojan Brežnik sp, u daljnjem tekstu ponuđač/Latissa. Korisnik je osoba koja koristi naš sustav ili web mjesto, posebno kupac u online trgovini. Opći uvjeti poslovanja uređuju rad Latissa internet trgovine, prava korisnika te poslovni odnos između pružatelja i kupca.
Internet trgovinom Latissa upravlja tvrtka:
Latissa home&decor, Bojan Brežnik s.p.
Pod bregom 77
3313 Polzela
Slovenija
Matični broj: 7111711000
PDV ID: SI38509962
Transakcijski račun: SI56 0400 1004 9269 878, otvoren u Nova KBM d.d.
Porezni obveznik: DA
E- pošta: info@latissa.hr
Telefon: +385 99 2131 447
Društvo je upisano u poslovni registar u Celju 29. srpnja 2016. godine.
Kupac ili korisnika obvezuju opći uvjeti koji vrijede u trenutku podnošenja online narudžbe. I prije zadavanja narudžbe uz obvezu plaćanja, korisnik je upozoren na Opće uvjete poslovanja koje je dužan potvrditi i na koje se složiti. Opći uvjeti su sastavni i neodvojivi dio kupoprodajnog ugovora.
Ponuditelj se obvezuje kupcu uvijek prije sklapanja ugovora ili prije obvezivanja ponudom dati sljedeće podatke:
● Identitet tvrtke (naziv tvrtke i sjedište, matični broj).
● Kontakt adrese (e-mail, telefon).
● Bitne karakteristike robe (uključujući prodajne usluge i jamstva) i rok valjanosti ovih podataka (ako je vremenski ograničen).
● Dostupnost proizvoda (svaka stavka ponuđena na web stranici mora biti dostupna u razumnom roku).
● Uvjeti isporuke proizvoda ili izvršenja usluge (te način, mjesto i rok isporuke).
● Sve cijene, koje moraju biti jasno i nedvosmisleno određene s jasno prikazanim podacima, jesu li već uključeni porezi i troškovi prijevoza te druge pristojbe, kao i rok valjanosti tih podataka.
● Način plaćanja i dostave ili ispunjenja, kao i rok valjanosti ovih podataka.
● Vremenska valjanost ponude.
● Rok u kojem je moguće odustati od ugovora i uvjeti odustajanja (opis prava na odustanak sukladno čl. 43. ZVPot; u slučajevima kada potrošač nema pravo na odustanak sukladno čl. 43. ZVPot, o tome se izričito obavještava).
● Objašnjenje postupka reklamacije, uključujući sve podatke o kontakt osobi ili službi za korisnike.
● Pojašnjenja u vezi odgovornosti prodavatelja za materijalne nedostatke.
● Informacije o svim obveznim ili dobrovoljnim jamstvima.
Korisnik može izvršiti narudžbu u online trgovini na Latissa.si kao gost bez potrebne registracije. Naručivanje se vrši online 24 sata dnevno, svaki dan u godini. Potrošač bira i naručuje proizvode dostupne u internetskoj trgovini razvrstane u kategorije. Naručivanje u našoj online trgovini je sigurno i jednostavno.
Kupnju u trgovini Latissa možete obaviti u pet koraka: odaberite proizvod odn proizvoda i dodati ih u košaricu, pregledati košaricu, unijeti svoj račun i podatke za dostavu, odabrati način dostave i plaćanja te potvrditi narudžbu. Zatim odabranu robu dostavljamo na Vašu odabranu adresu u najkraćem mogućem roku.
Listanjem/klikom na Košaricu, vidjet ćete popis proizvoda koji su dodani u košaricu. Klikom na gumb Blagajna možete vidjeti proizvode u košarici i ukupan iznos narudžbe (ispisuje se i cijena dostave), ovdje u polje Unesite kod za popust unesite kod za popust i kliknite PRIMJENI. U polje unesite podatke o uplatitelju (ime, prezime, naziv tvrtke, ako želite račun tvrtke, adresa, broj telefona i e-mail adresa). Možete odabrati da li želite dostavu na drugu adresu, ukoliko ne želite, proizvodi će biti dostavljeni na adresu koja će biti na računu. Možete unijeti vlastite bilješke u polje Bilješke o narudžbi. Također možete odabrati željeni način plaćanja i dostave. Prihvaćanjem naših općih uvjeta poslovanja i obveze plaćanja, kupnju završavate klikom na gumb Završi narudžbu.
Nakon predaje narudžbe, kupac putem e-maila dobiva obavijest da je narudžba zaprimljena. Potonje znači da narudžba još nije konačno potvrđena niti otpremljena. Obavijest e-poštom obično primite u roku od 5 minuta, no to se vrijeme može produljiti zbog različitih postavki klijenata e-pošte.
Ako ne pronađete obavijest o narudžbi u svojoj pristigloj pošti, provjerite svoje promocije i mape bezvrijednosti. Ako tamo ne pronađete poruku, odmah nas obavijestite na info@latissa.si .
Administracija davatelja pregledava narudžbu i provjerava raspoloživost naručenih artikala. U ovom koraku kupac ima sat vremena da otkaže narudžbu nakon čega narudžba ide u daljnju obradu.U obavijesti su navedeni proizvodi i količine koje je kupac odabrao. O eventualnoj promjeni narudžbe odn odustajanja, kupac je dužan o tome obavijestiti ponuđača na e-mail adresu info@latissa.si , gdje je dužan navesti i broj kupnje koji je naveden u e-mailu o kupnji.
Narudžba se konačno evidentira i šalje u obradu tek kada kupac na svoju e-mail adresu primi poruku potvrde narudžbe. Prilikom plaćanja virmanom na transakcijski račun, kupac na e-mail adresu dobiva predračun i informaciju o načinu prijenosa sredstava na račun davatelja. U tom slučaju narudžba će biti poslana tek kada davatelj primi prijenos cjelokupne vrijednosti kupnje od kupca.
Latissa zadržava pravo odbiti narudžbu u slučaju da artikla nema na skladištu ili očito netočne cijene do koje može doći u slučaju pogrešaka u automatskim prijenosima, o čemu ćemo vas obavijestiti u najkraćem mogućem roku. U slučaju nejasnoća, provjere podataka ili osiguranja ispravne isporuke, možemo Vas nazvati na broj telefona koji ste unijeli prilikom narudžbe.
Ukoliko kupac ne otkaže narudžbu unutar sat vremena od predaje, narudžba ide u daljnju obradu. Nakon potvrde narudžbe, ponuđač obavještava kupca e-mailom o predviđenom roku isporuke odn. preuzimanje. Ugovor o kupnji naručenih artikala između kupca i ponuđača u ovoj je fazi neopozivo zaključen. Robu ćemo u dogovorenom roku pripremiti i poslati na vašu adresu odn pripremljen za preuzimanje. O tome ćete također biti obaviješteni, poslat ćemo vam obavijest na vašu e-mail adresu da je vaša narudžba izvršena. U slučaju da ste naručili robu koju zbog nepredviđenih razloga ne možemo isporučiti u obećanom roku, obavijestit ćemo Vas o novom roku isporuke putem telefona ili na Vašu e-mail adresu.
Ukoliko se kupac odluči za plaćanje po predračunu, ponuđač će u pravilu isti dan kupcu poslati predračun e-poštom. Narudžba ide u daljnju obradu tek nakon zaprimljene uplate. Ako se kupac odluči za Leanpay online kredit, narudžba će biti dalje obrađena kada Leanpay pružatelj odobri kredit. Davatelj zatim naručuje pregled u roku od dva radna dana, provjerava dostupnost odn dostupnosti naručenih proizvoda te s razlogom potvrđuje ili odbija narudžbu.
Putem e-maila kupac se također može u hodu informirati o ažurnim informacijama vezanim uz dostavu proizvoda. Ukoliko je vrijeme dostave jako dugo i kupac ne želi čekati, kupac se može javiti na info@latissa.si da ukloni proizvod iz narudžbe. Latissa vraća sva već uplaćena sredstva kupcu, a ostali proizvodi iz narudžbe su po izboru kupca - slanje i isporuka ili otkazivanje cijele narudžbe. Ukoliko dobavljač ne potvrdi dostupnost naručenih proizvoda najkasnije u roku od dva tjedna od dana predaje narudžbe, Latissa može odbiti narudžbu kupca iz razloga nedostupnosti artikla. Danom odbijanja narudžba kupca prestaje važiti. Latissa ne preuzima nikakvu odgovornost za štetu nastalu zbog duljih rokova isporuke ili neisporuke proizvoda koje Latissa nema na zalihama u vlastitom skladištu.
Latissa u dogovorenom roku priprema narudžbu, šalje je i o tome obavještava kupca e-mailom ili SMS porukom. U e-mailu Latissa također obavještava kupca o politici odustajanja, kome se obratiti u slučaju kašnjenja isporuke i gdje se obratiti u slučaju prigovora. Latissa ne prima SMS poruke koje su odgovor na obavijest o pripremi i otpremi pošiljke od strane dostavljača (DPD ili Pošta Slovenije), stoga molimo kupce da ne odgovaraju na SMS poruke, već da nas kontaktiraju putem navedenih kontakata (e-mail i telefon).
U slučaju da kupac na vrijeme odluči otkazati narudžbu, dužan je o tome odmah obavijestiti ponuđača na e-mail adresu info@latissa.si . Ukoliko se dogodi da je narudžba već otpremljena, kupac odbija pošiljku dostavnoj službi.
Kupoprodajni ugovor između ponuđača i kupca sklopljen je u trenutku kada ponuđač potvrdi narudžbu. Od ovog trenutka sve cijene i ostali uvjeti su fiksni i vrijede kako za ponuđača tako i za kupca. Sve cijene vrijede do promjene i mogu se mijenjati od strane ponuđača bez prethodne najave. U slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, ponuđač će o tome obavijestiti kupca. Ponuditelj će nastojati u svakom slučaju maksimalno kupcu omogućiti nižu cijenu odn ponuditi odgovarajuće rješenje koje će zadovoljiti obje strane. U suprotnom, Ponuditelj zadržava pravo odustati od kupoprodajnog ugovora i vratiti Kupcu kupovnu cijenu. Kupoprodajni ugovor (tj. prva elektronička poruka o statusu narudžbe) elektronički je pohranjen na poslužitelju davatelja. Ugovori na www.latissa.si sklapaju se samo na slovenskom jeziku.
Latissa ne snosi odgovornost za bilo kakve pogreške (gramatičke, tiskarske itd.) u vezi s cijenom proizvoda. U slučaju bilo kakvih grešaka, kupac će biti odmah obaviješten.
Ukoliko kupac želi naručiti putem telefona, može nas nazvati na broj telefona 070 733 390 od ponedjeljka do petka od 09:00 do 16:00 sati. Kod telefonske narudžbe bit će nam potrebni isti podaci kao i kod online narudžbe. Kod telefonske narudžbe možete se odlučiti za plaćanje samo po predračunu. Nije moguće naručiti putem e-maila.
U online trgovini dostupni su sljedeći načini plaćanja:
● Plaćanje po ponudi/predračunu** na poslovni račun ponuđača Latissa home&decor, Bojan Brežnik sp, Pod bregom 77, 3313 Polzela, otvoren kod Nova KBM dd, IBAN: SI56 0400 1004 9269 878. Prilikom plaćanja se obavezno navesti točnu referencu. Kupac prima račun e-mailom, rok za plaćanje računa je tri (3) radna dana od primitka računa. Pravovremeno plaćanje avansnog računa bitna je komponenta ugovora. Ukoliko predračun nije plaćen do roka za plaćanje, smatra se da je ugovor raskinut prema zakonu te u tom slučaju ponuđač više ne jamči rezervaciju naručenih proizvoda te se oslobađa svih obveza vezanih uz tu konkretnu narudžbu.
● Plaćanje platnim karticama odvija se preko slovenskog platnog sustava Bankart. Kartični podaci se ne bilježe na serveru tvrtke, tako da je sigurnost korisnika zajamčena. Bankart osigurava maksimalnu sigurnost transakcija. Autorizacije kreditnih kartica provode se u stvarnom vremenu uz trenutnu provjeru podataka iz banaka. Plaćanje je moguće sljedećim karticama: Mastercard, Visa, Visa Electron, V pay, BA i Maestro (ukoliko Maestro platna kartica platitelja to dopušta).
● Plaćanje PayPal-om ili plaćanje kreditnim karticama putem PayPal online sustava koji omogućuje sigurno plaćanje kreditnim karticama (Mastercard, Visa, Maestro i American Express). Kupac ne treba kreirati PayPal korisnički račun za korištenje kreditnih kartica. Sustav plaćanja PayPal smatra se jednim od najsigurnijih sustava plaćanja na svijetu.
● Leanpay plaćanje na rate (mogućnost obročnog plaćanja do 48 rata) Mogućnosti Leanpay plaćanja na rate:
● Kamatna stopa: 6,95%
● Naknada za procjenu rizika: 4%
● Broj porcija: 3, 6, 12, 24, 36, 48
● Iznos kupnje: od 50 EUR do 5.000 EUR (minimalna rata 10 EUR)
Više o Leanpay obročnoj otplati pročitajte ovdje .
Ovisno o odabranom načinu plaćanja (npr. Paypal, Leanpay, itd.), kupac može imati dodatne troškove (dodatne provizije i druge troškove vezane uz odabranog pružatelja usluga platnog prometa), i to u iznosu koji od pružatelja zaračunava odabrani pružatelj usluga kupca. ili . pružatelj platnih usluga. Ovaj trošak ovisi o odabranom izvođaču odn pružatelja platnih usluga, njihove cjenike odn tarifi i nabavnoj vrijednosti te nije uključena u cijenu proizvoda, već se dodatno naplaćuje. Eventualni dodatni trošak, koji ovisi o odabranom načinu plaćanja, automatski se obračunava prilikom narudžbe robe i bit će prikazan na kraju narudžbe, čak i prije nego što kupac preda narudžbu s obvezom plaćanja. Kupac je dakle s navedenim troškom upoznat već u sažetku narudžbe, čak i prije potvrde predaje narudžbe uz obvezu plaćanja, odnosno posebnim prikazom ovog troška, a isti je također naznačen i na narudžbi i na računu za izdanu robu i plaća ga kupac zajedno s iznosom naloga.
* U slučaju pojedinačnih narudžbi, iznimno i iz opravdanih razloga, ponuđač zadržava pravo zatražiti plaćanje po predračunu, prijenosom na račun ponuđača po ponudi/predračunu (ovo je osobito slučaj u slučajevima dosadašnja negativna iskustva s određenim kupcem, kada narudžba nije prihvaćena nakon isporuke, kada konkretni kupac evidentno i kontinuirano zlorabi prava iz Zakona o zaštiti potrošača, kada je kupac nakon odustanka od ponuđača vratio uništenu, oštećenu ili rabljenu robu. ugovora, kada kupac ima nepodmirene obveze prema davatelju i sl.).
** Narudžba ide u proces obrade (uključujući otpremu) tek nakon primitka cjelokupne uplate prema ponudi odn procjena.
U slučaju plaćanja platnim ili kreditnim karticama vrijede i sljedeći uvjeti:
● Platitelj (podaci na korisničkom računu) mora biti ista osoba ili organizacija kao i vlasnik platne ili kreditne kartice.
● U slučaju da se podaci uplatitelja na računu i osobe na platnoj ili kreditnoj kartici ne podudaraju, davatelj zadržava pravo odbiti narudžbu.
● Nakon potvrde narudžbe nije moguće mijenjati sadržaj narudžbe odn od konačnog iznosa narudžbe, osim iznimno uz suglasnost davatelja.
Nakon isporuke naručenih proizvoda Latissa kupcu šalje račun u pdf formatu na e-mail adresu kupca. Na računu je prikazana cijena i svi troškovi vezani uz kupnju te obavijest o pravu na odustanak od ugovora. Kupac je dužan prije narudžbe provjeriti točnost podataka. Naknadno izrečene primjedbe na ispravnost izdanih računa ne uzimamo u obzir.
Sve cijene na web stranici izražene su u eurima i uključuju PDV, jer je davatelj usluga obveznik PDV-a. Snižena cijena je snižena redovna cijena po kojoj se prezentirani proizvod prodaje na određeno ili neodređeno vrijeme. Sve cijene u web trgovini su cijene proizvoda i ne uključuju troškove dostave. Cijene vrijede u trenutku predaje narudžbe i nemaju unaprijed određenu valjanost. Unatoč našim naporima da pružimo najažurnije i najtočnije podatke, može se dogoditi da podaci o cijeni budu netočni. U tom slučaju ili u slučaju da se cijena artikla promijeni tijekom obrade narudžbe, Latissa će kupcu omogućiti odustanak od kupnje. Popusti i kuponi općenito se ne zbrajaju, osim ako nije drugačije navedeno.
Proizvodi se dostavljaju do ulaza na adresu navedenu u narudžbi kao "adresa za dostavu". Kako bi se narudžba dostavila na adresu, dostavno vozilo mora imati izravan pristup mjestu navedenom na narudžbi te mora biti zajamčena mogućnost parkiranja dostavnog vozila na tom mjestu. Unošenje robe u višestambenu zgradu, kuću, stan i sl. nije uključeno u cijenu prijevoza. Isporuka proizvoda u pravilu se obavlja ujutro. Obično ćete biti obaviješteni o predviđenom vremenu isporuke jedan dan prije isporuke robe.
Pružatelj ili njegov ugovorni dostavljač zadržava pravo provjere identiteta primatelja proizvoda (kupca) na odgovarajući način - npr. s pristupom osobnim dokumentima. Kupac prilikom dostave svojim potpisom potvrđuje količinu i kvalitetu naručenog proizvoda.
U slučaju da kupac ne preuzme paket od dostavne službe u dogovorenom roku i paket se vrati na adresu pošiljatelja, tvrtka će kontaktirati kupca i na njegov zahtjev organizirati ponovnu dostavu.
Prilikom narudžbe proizvoda u internetskoj trgovini kupac može odabrati jednu od sljedećih opcija dostave:
Dostava na kućnu adresu kupca koju vrši pruža pružatelj putem ugovornih usluga dostave. Ugovorni partneri za dostavu paketa su DPD i Pošta Slovenije, no ponuđač zadržava pravo odabrati drugu dostavnu službu ukoliko će mu to omogućiti učinkovitiju dovršetak narudžbe. Odabir dostavne službe od strane kupca nije moguć, ponuđač sam određuje kojom dostavnom službom će poslati paket. U slučaju dostave na kućnu adresu troškovi prijevoza, poštarine ili bilo koji drugi povezani troškovi (u daljnjem tekstu: troškovi dostave) nisu uključeni u cijenu proizvoda te se dodatno naplaćuju. O visini troškova dostave kupac je obaviješten u sažetku narudžbe i prije potvrde predaje narudžbe uz obvezu plaćanja, odnosno posebnim prikazom iznosa tih troškova. Troškovi dostave naplaćuju se i iskazuju na narudžbi i na računu za izdanu robu i plaća ih kupac zajedno s iznosom narudžbe. Trošak dostave automatski se obračunava prilikom narudžbe robe i bit će prikazan na kraju narudžbe, čak i prije nego što kupac preda narudžbu uz obvezu plaćanja. Trošak dostave dio je konačne cijene cjelokupne narudžbe. Trošak dostave ovisi o veličini, dimenzijama i težini pošiljke te uključuje troškove dostave te troškove pakiranja i pripreme. Trošak dostave se može promijeniti u skladu s cjenikom dostavne službe koji je na snazi u bilo kojem trenutku, pri čemu se trošak dostave ne može mijenjati nakon predaje narudžbe te se ugovor smatra sklopljenim sukladno Općih uvjeta poslovanja.
Objavljeni okvirni rokovi isporuke za pojedine proizvode temelje se na logističkim podacima i podacima o zalihama na našem izdavnom skladištu ili skladištima naših dobavljača. Primjenjuju se okvirni datumi isporuke objavljeni u trenutku slanja narudžbe. U slučaju da se tijekom obrade narudžbe promijeni rok isporuke, ponuđač će kupcu omogućiti odustanak od kupnje. Težimo što kraćem roku isporuke, stoga proizvode naručujemo odmah nakon potvrde narudžbe, odn plaćanje fakture, ali moguća su odstupanja zbog preventivnih mjera kod dobavljača i među državama.
Za proizvode na zalihi kod dobavljača, rok isporuke unutar Slovenije je obično 2 - 5 radnih dana od dana zaprimljene uplate u slučaju plaćanja po predračunu ili od dana uplate putem Paypala odn od predaje narudžbe u slučaju plaćanja pouzećem odn plaćanja platnim karticama. Za proizvode koji su na skladištu kod partnera uz naziv proizvoda navedeno je i očekivano vrijeme isporuke iz potvrđene narudžbe od strane ponuđača. Za većinu takvih proizvoda isporuka se očekuje između 5 - 14 radnih dana. Neki proizvodi će biti izrađeni po narudžbi proizvođača, kod kojih navedeni rok isporuke u pravilu može biti nešto duži te će biti prezentirani kupcu prije obvezujuće narudžbe.
Pri istovremenoj narudžbi više proizvoda s različitim rokovima isporuke, uzima se u obzir najdulji rok isporuke, budući da se svi naručeni proizvodi isporučuju kupcu u isto vrijeme, osim ako kupac izričito ne zatraži drugačije od ponuđača. U slučaju da kupac (npr. zbog različitih rokova dostave za različite proizvode iz iste narudžbe ili iz nekog drugog razloga) želi narudžbu primiti u dvije ili više odvojenih pošiljki, naplatit će mu se trošak dostave za svaku pojedinačnu pošiljku.
Ponuditelj još ne dostavlja izvan Slovenije. U slučaju interesa, kupac se treba obratiti ponuđaču za ponudu e-mailom na adresu: info@latissa.si .
Informacija o raspoloživosti proizvoda (inventura) prikazuje se prilikom pregleda proizvoda ispod naziva i cijene proizvoda.
Naručeni proizvodi obično se isporučuju u roku navedenom u potvrdi narudžbe. U slučaju povećanog broja narudžbi tijekom praznika, sezonskih sniženja, posebnih akcija u Latissa internet trgovini te iznenadnih promjena dobavljača, rok isporuke može se produžiti, o čemu će ponuđač obavijestiti kupca prije potvrde narudžbe. U tom slučaju, ako mu dulji rok isporuke nije prihvatljiv, kupac ima mogućnost otkazati narudžbu.
Ponuditelj nije odgovoran za bilo kakvo produljenje roka isporuke ili nemogućnost isporuke, do kojih dođe iz razloga na strani trećih osoba, iz razloga na koje davatelj nema utjecaja, ne može ih predvidjeti ili spriječiti, u slučaju više sile, udara na davatelja, prijevoznika, dobavljača ili druge relevantne vlasti, u slučaju zatvaranja državnih granica i posljedičnih ograničenja ili smetnje pri uvozu artikala, prirodne i druge nepogode ili događaji koji onemogućuju ili otežavaju opskrbu i isporuku naručenih artikala.
Naručenu robu kupac može besplatno preuzeti na našem preuzimanju na adresi Cvetlična ulica 3, 3313 Polzela. Kada je naručena roba spremna za preuzimanje, kupac se o tome obavještava e-mailom ili SMS porukom.Kupac proizvode može preuzeti svakim radnim danom od 10 do 17 sati uz prethodni dogovor na broj 070 733 390.
Dostava je također besplatna za proizvode koji su na web stranici posebno označeni oznakom besplatna dostava. U slučaju kupnje više proizvoda istovremeno, uključujući i proizvod označen znakom besplatna dostava, dostava je besplatna za sve naručene proizvode.
Cijena dostave za Sloveniju kreće se od 3,90€ do 20€ za većinu proizvoda. Iznimka su teži, glomazni ili duži proizvodi kao što su tapecirani kreveti, trosjedi, kade i sl., kod kojih je cijena dostave 30 € s PDV-om. Kupac može u svakom trenutku provjeriti točnu cijenu dostave za narudžbu odabranog(ih) proizvoda(a) u košarici pod stavkom Trošak dostave.
Davatelj koristi odgovarajuća tehnološka i organizacijska sredstva za zaštitu prijenosa i pohranjivanja osobnih podataka i plaćanja. U te svrhe pružatelj koristi SSL certifikat izdan od strane ovlaštene organizacije. Autorizacije kreditnih kartica provode se u stvarnom vremenu uz trenutnu provjeru podataka iz banaka. Podaci o kartici nisu pohranjeni na poslužitelju pružatelja usluga.
Ukoliko kupac prilikom preuzimanja pošiljke od strane dostavne službe primijeti da je pošiljka (ili proizvod u njoj) fizički oštećena, nedostaje sadržaj pošiljke ili pošiljka pokazuje znakove otvaranja, mora odmah nakon što postane upoznat s oštećenjima, znakovima otvaranja ili nedostatkom pošiljke, odnosno odmah preuzeti, a najkasnije u roku od 3 dana od dostave, obavijestiti dobavljača i dostavnu službu koja je izvršila dostavu, a na zahtjev dostavne službe ili dobavljača , također ispuniti sve tražene obrasce i dostaviti tražene dokaze koji su prijeko potrebni za obradu prigovora ili reklamacije dostavne službe.
Ponuditelju (na zahtjev dostavne službe, a također i dostavnoj službi), kupac (u svrhu osiguranja i pružanja dokaza) uz obavijest iz prve rečenice, mora dostaviti fotografije pošiljke, naljepnicu na pošiljci na kojoj je naznačena dostavna služba (podaci o broju pošiljke, dostavljaču i sl.), oštećeno (unutarnje i/ili vanjsko) pakiranje, oštećen proizvod i kratak opis oštećenja. Ukoliko kupac tijekom same dostave (odnosno neposredno pri preuzimanju) uoči oštećenje pošiljke ili vidljive znakove otvaranja pošiljke, kupac može odbiti preuzimanje takve pošiljke (po mogućnosti fotografirati pošiljku) i odmah obavijestiti davatelju na e-mail adresu info@latissa.si .
Kod ugovora sklopljenih na daljinu kupac odn potrošač ima pravo u roku od 14 dana obavijestiti ponuđača da odustaje od ugovora bez obrazloženja svoje odluke. Poruka se smatra pravovremenom ako je pošiljka poslana do isteka gore navedenog roka od 14 dana. Jedini trošak koji kupac tereti u vezi s odustajanjem od ugovora je izravni trošak povrata robe. Kupac ne može tražiti povrat nastalih dodatnih troškova ako se izričito odlučio za drugačiju vrstu pošiljke od cjenovno najpovoljnije standardne pošiljke koju nudi davatelj.
Obrazac za odustanak od ugovora dostupan je OVDJE .
Kupac popunjava Obrazac za odustajanje od ugovora (ili sam piše izjavu sa svim podacima traženim u obrascu) i šalje ga ponuđaču e-poštom na adresu info@latissa.si . Ponuditelj odmah potvrđuje kupcu primitak obavijesti o odustajanju od ugovora na trajnom nosaču podataka.
Rok za odustanak od ugovora o isporuci robe počinje teći od dana kada kupac ili treća osoba koja nije prijevoznik koju je kupac imenovao stupi u stvarni posjed robe. Ako je predmet ugovora više komada robe ili ako se isporuka sastoji od više pošiljaka ili komada, rok za odustanak od ugovora počinje teći kada kupac ili treća osoba osim prijevoznika koju je kupac imenovao stupi u stvarni posjed. zadnjeg komada robe ili zadnje pošiljke.
Ukoliko je kupac robu već primio i odustane od ugovora, vraća je ili predaje ponuđaču ili osobi koju je ponuđač ovlastio za preuzimanje robe, odmah ili najkasnije u roku od 14 dana nakon što je ponuđaču poslao obavijestiti da odustaje od ugovora, osim ako ponuđač ponudi kupcu da sam preuzme vraćenu robu. Smatra se da je kupac robu vratio na vrijeme ako je poslana prije isteka roka za povrat od 14 dana.
Izravne troškove povrata robe snosi potrošač. Kupac može vratiti robu dobavljaču:
● poštom ili putem druge dostavne službe na adresu Latissa home&decor, Bojan Brežnik sp, Pod bregom 77, 3313 Polzela
Ukoliko kupac odustane od ugovora, pružatelj će vratiti sve primljene uplate bez nepotrebnog odgađanja, au svakom slučaju najkasnije u roku od 14 dana od dana primitka obavijesti o odustajanju od ovog ugovora. Pružatelj vraća primljene uplate kupcu istim načinom plaćanja kojim je kupac koristio, osim ako je kupac izričito zatražio korištenje drugog načina plaćanja i zbog toga kupac ne snosi nikakve troškove. Ponuditelj može zadržati povrat primljenih uplata do preuzimanja vraćene robe ili dok kupac ne dostavi dokaz da je robu poslao natrag.
Kupac je odgovoran za smanjenje vrijednosti robe, ako je smanjenje vrijednosti rezultat ponašanja koje nije prijeko potrebno za utvrđivanje prirode, svojstava i funkcioniranja robe.
Kupac je dužan robu vratiti davatelju neoštećenu, nekorištenu i u istoj količini. Kupac može primljeni proizvod pregledati i testirati samo u onoj mjeri u kojoj je prijeko potrebno za utvrđivanje stvarnog stanja (priroda, svojstva, djelovanje proizvoda) i kako je to uobičajeno u trgovinama. Ukoliko je predmet povrata proizvod kupljen u kompletu, moraju se vratiti svi dijelovi kompleta. Povrat pojedinačnih dijelova seta nije dopušten. Kupac je dužan uz robu priložiti sve popratne dokumente koje je primio uz robu (npr. upute za uporabu, certifikate, jamstvene listove i sl.). Do predaje robe ponuđaču ili osobi ovlaštenoj od ponuđača, kupac snosi teret rizika od gubitka, oštećenja ili uništenja proizvoda koji želi vratiti, osim ako je do toga došlo ne njegovom krivnjom.
Radi lakšeg i bržeg provođenja svih potrebnih radnji vezanih uz odustanak od ugovora i njegove posljedice, poželjno je da kupac priloži presliku računa i presliku obavijesti (ili popunjenog obrasca) o odustajanju. od ugovora do robe. Također je poželjno da se proizvodi vrate u originalnom pakiranju.
Odustanak od ugovora i mogućnost povrata novca, uz ostale slučajeve koji su izričito navedeni u Zakonu o zaštiti potrošača, ne odnose se na:
● za proizvode po narudžbi (personalizirani proizvodi i sl.) odn za robu koja je proizvedena prema točnim uputama kupca i prilagođena njegovim osobnim potrebama;
● za robu koja je zbog svoje naravi neraskidivo povezana s drugim predmetima.
Ponuditelj odgovara za materijalne nedostatke proizvoda. Greška je stvarna ako:
1. proizvod nema svojstva potrebna za njegovu normalnu uporabu ili promet,
2. proizvod nema svojstva koja su potrebna za određenu namjenu za koju ga kupac kupuje, a koja su prodavatelju bila poznata ili su mu morala biti poznata,
3. proizvod nema svojstva i svojstva koja su izričito ili prešutno dogovorena ili propisana,
4. ako je ponuditelj isporučio proizvod koji ne odgovara uzorku ili modelu, osim ako je uzorak ili model pokazan samo radi obavijesti.
Prikladnost proizvoda za uobičajenu uporabu provjerava se u odnosu na uobičajenu robu iste vrste i uzimajući u obzir izjave ponuđača o svojstvima proizvoda, koje je dao ponuđač ili proizvođač putem oglašavanja, prezentacije proizvoda ili oznakama na proizvodu.
Kupac može ostvariti svoja prava zbog materijalnog nedostatka ako o nedostatku obavijesti prodavatelja u roku od dva (2) mjeseca od dana kada je nedostatak otkriven. Kupac mora točno opisati nedostatak u obavijesti o nedostatku i omogućiti prodavatelju da pregleda artikl. Prodavatelj ne odgovara za materijalne nedostatke robe koji se pokažu nakon isteka dvije (2) godine od isporuke artikla. Smatra se da je nedostatak na robi već postojao u trenutku isporuke ako se pojavi unutar šest (6) mjeseci od isporuke.
Kupac koji je pravilno obavijestio prodavatelja o nedostatku, ima pravo od prodavatelja zahtijevati jednu od sljedećih mogućnosti: 1) otklanjanje nedostatka na robi, 2) povrat dijela plaćenog iznosa razmjerno nedostatku. , 3) zamijeniti neispravnu robu novom besprijekornom ili 4) vratiti mu plaćeni iznos. U svakom slučaju, kupac također ima pravo od prodavatelja zahtijevati naknadu štete, a posebice naknadu troškova materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa i prijevoza proizvoda, koji nastanu kao posljedica ispunjenja obveza iz prethodna rečenica.
Ukoliko postojanje nedostatka na robi odn proizvod nije sporan, prodavatelj je dužan udovoljiti zahtjevu kupca u najkraćem mogućem roku, a najkasnije u roku od osam (8) dana. Ukoliko postojanje nedostatka na robi odn ako je proizvod sporan, prodavatelj je dužan pisanim putem odgovoriti na zahtjev kupca najkasnije u roku od osam dana od primitka zahtjeva kupca.
Odgovornosti prodavatelja odn Ponuditelj ne odgovara za materijalne nedostatke u slučajevima koji proizlaze iz sfere kupca (ili treće osobe), posebice ako nastanu uslijed nestručne uporabe, mehaničkih oštećenja ili neovlaštenih zahvata (npr. popravci, obrada, otvaranje kućišta, rastavljanje robe ili proizvoda , ...).
Obrazac za ostvarivanje prava potrošača u slučaju fizičkog nedostatka na proizvodu nalazi se OVDJE .
Kupac popunjava Obrazac za ostvarivanje prava potrošača po utvrđivanju materijalnog nedostatka na proizvodu (ili sam sastavlja izjavu sa svim podacima traženim u obrascu) i šalje ga, zajedno s proizvodom na kojem je reklamirao materijalni nedostatak. , ponuđaču preporučenom poštom (ili dostavnom službom) na adresu ponuđač Latissa home&decor, Bojan Brežnik sp, Pod bregom 77, 3313 Polzela.
Pravo na isticanje materijalnog nedostatka na proizvodu i odgovornost ponuđača za materijalne nedostatke pobliže su uređeni odredbama Zakona o zaštiti potrošača i Obveznog zakonika.
Proizvodi imaju jamstvo ako je to navedeno na jamstvenom listu ili na računu. Jamstvo vrijedi uz poštivanje uputa na jamstvenom listu i uz predočenje računa dobavljača unutar jamstvenog roka navedenog na jamstvenom listu ili račun. Ako nema podataka o jamstvu, proizvod nema jamstvo ili su podaci o njemu nepoznati – u tom slučaju korisnik/kupac može kontaktirati ponuđača radi dostave podataka.
Kada roba ili proizvod u jamstvenom roku ne radi besprijekorno ili nema karakteristike navedene u jamstvenom listu ili reklamnoj poruci, kupac može ostvariti pravo na jamstvo.
Kupac može ostvariti jamstvo za proizvode za koje je jamstvo obvezno (popis tih proizvoda određen je Pravilnikom o robi za koju se izdaje jamstvo za besprijekoran rad koji se nalazi ovdje: http://www.pisrs .si/Pis.web/pregledPredpisa ?id=PRAV10954) i za one za koje je dano dobrovoljno jamstvo. Tijekom jamstvenog roka kupac može od davatelja jamstva (kao i od prodavatelja ili ovlaštenog servisa) zatražiti besplatno popravak kvara. Ako se nedostatak ne može otkloniti ili ako se nedostatak ne otkloni u ukupnom roku od 45 dana od dana kada je prodavatelj, proizvođač ili ovlašteni servis primio zahtjev kupca za otklanjanje nedostatka, proizvođač je dužan robu zamijeniti istovjetnom, nova i besprijekorna roba gratis za kupca. Kupac također može tražiti jamstvo od dobavljača, ali iu tom slučaju vrijedi odredba iz prvog stavka.
Ako proizvođač ne popravi robu ili je ne zamijeni novom u roku iz prethodnog stavka, kupac može raskinuti ugovor ili zahtijevati smanjenje kupoprodajne cijene. Proizvođač mora izdati novi jamstveni list za zamijenjenu robu ili za zamjenu bitnog dijela robe novim.
Kupčeva prava iz jamstva prestaju istekom dvije godine od dana kada je kupac zatražio besplatno otklanjanje nedostataka ili zamjenu robe novom.
Tijekom jamstvenog roka i pod uvjetima jamstva, kupac može zatražiti otklanjanje nedostataka od davatelja jamstva pisanim zahtjevom (moguće je i ispunjavanjem dolje priloženog obrasca), a mora priložiti i proizvod i jamstvo i servisni certifikat. Preporuka je da priloži i kopiju računa, ako ga ima.
Ukoliko je zahtjev kupca temeljem jamstva opravdan, kupac ne snosi nikakve troškove otklanjanjem nedostataka ili zamjenom proizvoda, budući da su troškovi materijala, rezervnih dijelova, rada, prijenosa i prijevoza proizvoda nastali prilikom popravka kvara ili prilikom zamjene robe s nove plaća proizvođač. Ukoliko prodavatelj, proizvođač ili ovlašteni serviser utvrdi da je kvar na proizvodu nastao neprikladnim ponašanjem kupca (npr. nestručna uporaba, mehaničko oštećenje, neovlašteno rukovanje proizvodom i sl.), uslijed čega se ispostavlja da je jamstveni zahtjev neopravdan, kupcu je poslao obrazloženu pismenu obavijest o odbijanju reklamacije i zamolio kupca da u roku od 8 dana osobno preuzme proizvod na adresi prodavatelja/proizvođača/ovlaštenog servisera.
Ukoliko kupac ne preuzme proizvod na navedenoj adresi u roku od 8 dana ili ako kupac izričito navede da želi da mu se proizvod pošalje poštom ili putem dostavne službe, prodavatelj/proizvođač/ovlašteni servis će poslati proizvod kupcu poštom ili dostavnom službom o trošku kupca.
Obrazac zahtjeva za jamstvo možete pronaći OVDJE .
Kupac ispunjava Obrazac za reklamaciju jamstva i šalje ga zajedno s proizvodom na koji se jamstvo odnosi dobavljaču ili prodavatelju preporučenom poštom (ili dostavnom službom) na adresu prodavatelja odn pružatelj Latissa home&decor, Bojan Brežnik sp, Pod bregom 77, 3313 Polzela. Kupac također može ostvariti jamstvene zahtjeve izravno od proizvođača ili u ovlaštenom servisu.
Definicija pojmova: Organizator nagradne igre je prodavatelj Latissa home&decor, Bojan Brežnik sp, Pod bregom 77, 3313 Polzela. Sudionik nagradne igre je fizička osoba koja sudjeluje u objavljenim nagradnim akcijama. Dobitnike nagrada određuje računalni odabir slučajnim odabirom ili organizatorski odbor.
Pravo sudjelovanja u nagradnoj igri (i drugim dodjelama artikala ili bonova): Sudionici nagradne igre mogu biti fizičke osobe državljani Republike Slovenije.
U nagradnoj igri ne mogu sudjelovati osobe zaposlene kod organizatora nagradne igre i članovi njihove uže obitelji, kao ni osobe zaposlene u drugim pravnim osobama koje su povezane s provedbom ove nagradne igre. Pravne osobe ne mogu sudjelovati u nagradnoj igri. U nagradnoj igri ne mogu sudjelovati osobe koje ne prihvaćaju pravila nagradne igre. Smatra se da je sudionik prihvatio pravila nagradne igre sudjelovanjem u objavljenoj nagradnoj igri.
Pravila sudjelovanja u nagradnoj igri: Za sudjelovanje u nagradnoj igri nije potrebna kupnja usluga ili proizvoda organizatora nagradne igre.
Elektronička nagradna igra: U izvlačenju mogu sudjelovati svi sudionici nagradne igre. Jedan sudionik može sudjelovati u nagradnoj igri samo jednom. Rezultat izvlačenja je konačan. Žalba nije moguća. O primitku i načinu preuzimanja nagrade dobitnik će biti obaviješten e-mailom.
Obveze dobitnika: Nagrada se ne može isplatiti u novcu, niti se može zamijeniti za drugi proizvod. Dobitnik je dužan organizatoru nagradne igre pisanim putem (e-mailom) dostaviti svoje osobne podatke - ime, prezime, adresu, e-mail adresu te telefonski i porezni broj, sve u roku od dva (2) dana. nakon primitka obavijesti da je dobitnik nagrade . Plaćanje svih poreza na nagrade (uključujući PDV) odgovornost je organizatora. Priređivač će dobitnicima nagrada poslati potvrdu sukladno Zakonu o porezu na dohodak i Pravilniku o dostavi podataka za utvrđivanje poreza na dohodak. Dobitnik je dužan vrijednost nagrade prijaviti u prijavi poreza na dohodak. Prilikom preuzimanja nagrade dobitnik je dužan ispuniti Izjavu o prihvaćanju nagrade. Organizator nije odgovoran za poreze koji mogu nastati u vezi s bilo kojim drugim nagradama. Ukoliko dobitnik nagrade ne ispuni sve obveze, smatra se da dobitnik nagrade ne želi preuzeti nagradu, te se priređivač oslobađa svih obveza u odnosu na dobitnika nagrade iz ove nagradne igre i stječe pravo raspolaganja. nagrade za bilo koju drugu svrhu. Nagrade nisu prenosive. Ako organizator nagradne igre u roku od tri (3) radna dana od trenutka slanja obavijesti dobitniku da je izvučen, iz bilo kojeg razloga (npr.: dobitnik izjavi da ne želi preuzeti nagradu, adresa ili e-mail adresa je nepotpuna ili netočna i sl.) ne primi sve potrebne podatke i izjavu da želi preuzeti nagradu, smatra se da dobitnik ne želi preuzeti nagradu, a time i priređivač. oslobođen je svih obveza u odnosu na dobitnika ove nagradne igre te stječe pravo raspolaganja nagradom u bilo koju drugu svrhu.
Zaštita osobnih podataka: Priređivač nagradne igre štiti sve osobne podatke dobivene od sudionika tijekom izvođenja nagradne igre u skladu s propisima koji uređuju zaštitu osobnih podataka. Organizator može koristiti osobne podatke dobivene od sudionika isključivo u svrhe za koje su pribavljeni. Sudionik nagradne igre je suglasan da mu priređivač može slati obavijesti o ponudi priređivača. Sudionik ili njegov skrbnik ili zakonski zastupnik može u svakom trenutku opozvati svoju privolu za korištenje osobnih podataka dobivenih u nagradnoj igri u svrhu izravnog marketinga. Priređivač nagradne igre zadržava pravo organizirati dodjelu nagrada kao javni događaj. Sudjelovanjem u nagradnoj igri sudionik dopušta korištenje svog imena i adrese u audio, foto i video materijalu organizatora nagradne igre. Dobitnik dopušta Organizatoru nagradne igre objavu njegovih osobnih podataka u medijima i na svjetskoj mreži radi obavještavanja o rezultatima izvlačenja ili preuzimanja nagrade.
Objava pravila nagradne igre: Dostavljanjem podataka putem obrasca za prijavu na ovoj stranici sudionici nagradne igre suglasni su da su upoznati s pravilima te se obvezuju postupati u skladu s pravilima nagradne igre. U slučaju bilo kakvog spora ili nejasnoće, ova pravila imaju prednost nad bilo kojom drugom objavom, bilo u tiskanom, elektroničkom ili bilo kojem drugom obliku.
Kupac je dužan provjeriti točnost podataka na računu te o eventualnim greškama obavijestiti prodavatelja u roku od osam (8) dana od primitka računa. Naknadne reklamacije ne uvažavamo. Vaša će kreditna kartica biti terećena izravno nakon potvrde vaše narudžbe. Iznos koji će biti naplaćen s vaše kartice može se razlikovati od iznosa prikazanog na našoj web stranici, budući da ovisi o dodatnim naknadama ili naknadama izdavatelja vaše kartice (i/ili davatelja kartice) implementiranih tijekom procesa transakcije.
Nismo odgovorni za naknade povezane s promjenom tečaja i naknade koje je odredila vaša banka, kao ni za sve druge dodatne naknade za transakcije u stranoj valuti koje vam naplaćuje izdavatelj vaše kartice, u slučaju da EUR nije valuta u kojoj izdavatelj kreditne kartice izdaje fakture.
Pružatelj Latissa home&decor, Bojan Brežnik sp obvezuje se na trajnu zaštitu svih osobnih podataka korisnika sukladno Uredbi (EU) 2016/679 Europskog parlamenta i Vijeća od 27. travnja 2016. i zaštiti osobnih podataka. Zakon na snazi u svakom trenutku. Sve detaljnije informacije o obradi osobnih podataka objavljene su u Politici privatnosti koja je dostupna OVDJE .
Korisnik mora biti svjestan da je dužan online trgovcu dati svoje istinite i točne osobne podatke, a također je dužan obavijestiti online trgovca o svakoj promjeni svojih podataka. Prihvaćanjem ovih uvjeta, korisnik potvrđuje da su osobni podaci koje je dao točni.
Internet trgovina Latissa kontaktirat će korisnika putem sredstava daljinske komunikacije samo ako se korisnik tome izričito ne protivi, a sukladno odredbama ZEPT-a i ZEKom-1.
Oglasna e-pošta pružatelja usluga sadržavat će sljedeće komponente:
● Bit će jasno i nedvosmisleno označene kao reklamne poruke.
● Pošiljatelj (Latissa) bit će jasno vidljiv.
● Razne kampanje, promocije, nagradne igre i druge marketinške tehnike bit će označene kao takve, a uvjeti sudjelovanja u njima bit će jasno definirani.
● Bit će jasno predstavljen način odjave od primanja oglasnih poruka.
Davatelj će izričito poštovati želju korisnika da ne prima oglasne poruke. Korisnik će se na jednostavan način moći prijaviti za primanje e-novosti i odjaviti. Obavijesti uključuju informacije o trenutnim ili budućim ponudama, promocijama i drugim reklamnim porukama pružatelja usluga. Za primanje obavijesti smatra se da je potreban osobni pristanak te primanje istih nije moguće ukoliko se ne registrirate za primanje istih.
Internet trgovina Latissa u vlasništvu je tvrtke Latissa home&decor, Bojan Brežnik sp, sva prava pridržana. Sadržaj na web stranici može sadržavati materijal čija autorska prava također mogu biti vlasništvo trećih strana. Stoga je svaki prijenos informacija s web stranica dopušten samo uz pisani pristanak vlasnika.
Latissa ulaže sve napore kako bi podaci objavljeni na njezinim web stranicama bili ažurni i točni. Unatoč tome, karakteristike proizvoda, rokovi isporuke ili cijene mogu se promijeniti tako brzo da ponuđač ne može ispraviti podatke na web stranicama. U tom slučaju Ponuditelj će kupca obavijestiti o promjenama i omogućiti mu odustanak od ugovora ili zamjenu naručenog proizvoda. Ponuditelj ima mogućnost odustati od ugovora samo ako se utvrdi očita pogreška (čl. 46. OZ-a). Očita pogreška je pogreška u bitnim svojstvima stvari i sve pogreške koje se prema običajima poslovanja ili namjeri kupaca smatraju odlučujućima, a koje ponuđač ne bi potvrdio niti s njima sklopio ugovor da je bio svjestan njih. To također uključuje očite pogreške u određivanju cijena.
Također, uz brigu dobrog stručnjaka i majstora, ponuđač se trudi svaku narudžbu temeljito pregledati i u potpunosti izvršiti. Unatoč pažljivom pregledu, ipak se mogu dogoditi situacije koje mogu utjecati na ispunjenje obveza prodavatelja, na koje prodavatelj nema utjecaja, ne može ih predvidjeti, niti spriječiti te za koje nije i ne može biti odgovoran. Ovo uključuje npr. zaustavljanje proizvodnje određenog proizvoda bez prethodne obavijesti proizvođača ili dobavljača, neočekivani prestanak poslovanja dobavljača, zabrana poslovanja dobavljača od strane nadležnih tijela, opoziv proizvoda, naknadna zabrana prodaje proizvoda, zatvaranje državnih granica i zabrana uvoza zbog izvanrednih situacija, više sile, prirodnih i dr. katastrofe ili drugi neočekivani i nepredviđeni događaji zbog kojih prodavatelj ne može isporučiti naručeni proizvod ili ga ne može isporučiti u očekivanom roku.
U slučaju bilo koje od gore navedenih situacija, ponuđač ima pravo odustati od ugovora, pri čemu je kupac dužan odmah po saznanju pisanim putem obavijestiti kupca o razlozima nemogućnosti ispunjenja ugovora, te jasno te nedvosmisleno poručiti kupcu da odustaje od ugovora. U tom slučaju Ponuditelj će odmah, a najkasnije u roku od pet (5) radnih dana od dana odustajanja od ugovora, vratiti Kupcu sve eventualno primljene uplate. Latissa zadržava pravo pogrešaka na web stranici, kako u slikovnom tako iu tekstualnom dijelu, te ne preuzima odgovornost za iste.
Ponuditelj nastoji osigurati odgovarajuće slike za sve proizvode koji se prodaju na web stranici i čini sve kako bi osigurao da nema estetskih razlika između fotografije i stvarnog proizvoda. Nijanse boja na fotografiji mogu odstupati od stvarnog stanja proizvoda (osobito kao rezultat različite izvedbe ili rezolucije zaslona i fotografije, svjetla pri kojem je fotografija snimljena itd.), što ne utječe na specifikaciju , definicija i standard proizvoda. Eventualne minimalne (osobito estetske) razlike između proizvoda i prikaza u internetskoj trgovini ne predstavljaju stvarni nedostatak proizvoda. Fotografije, slike ili snimke objavljene u okviru ponude vlasništvo su Latissa home&decor, Bojan Brežnik sp. ili njegovih dobavljača, poslovnih partnera.
Ponuditelj se pridržava važećih zakona o zaštiti potrošača i ulaže sve napore kako bi ispunio svoju obvezu pružanja učinkovitog sustava rješavanja prigovora. Pritužbe korisnici mogu slati na e-mail info@latissa.si ili redovnom poštom na adresu: Latissa home&decor, Bojan Brežnik sp, Pod bregom 77, 3313 Polzela. Žalbeni postupak je povjerljiv. Ponuditelj je svjestan da je bitno obilježje potrošačkih sporova nesrazmjer između ekonomske vrijednosti zahtjeva i vremena i troškova potrebnih za rješavanje spora, što je ujedno i glavna prepreka potrošaču da ne pokrene spor pred sudom. Stoga Latissa ulaže sve napore da se eventualni sporovi riješe mirnim putem. Ponuditelj mora u roku od pet radnih dana potvrditi da je zaprimio prigovor, obavijestiti korisnika koliko će vremena trajati za njegovu obradu te ga obavještavati o tijeku postupka.
Sukladno zakonskim normama Davatelj ne priznaje niti jednog pružatelja usluga izvansudskog rješavanja potrošačkih sporova nadležnim za rješavanje potrošačkog spora koji bi potrošač mogao pokrenuti sukladno Zakonu o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova. . Latissa, koja kao ponuđač roba i usluga omogućuje internetsku trgovinu na području Republike Slovenije, na svojoj web stranici objavljuje elektroničku poveznicu na platformu za online rješavanje potrošačkih sporova (SRPS).
Platforma je potrošačima dostupna ovdje .
Navedena uredba proizlazi iz Zakona o izvansudskom rješavanju potrošačkih sporova, Uredbe (EU) br. 524/2013 Europskog parlamenta i Vijeća o internetskom rješavanju potrošačkih sporova i izmjeni Uredbe (EZ) br. 2016/2004 i Direktiva 2009/22/EZ.
Za sva pitanja pružatelj Vam je na raspolaganju putem e-mail adrese info@latissa.si ili putem telefona 070 733 390 , od ponedjeljka do petka između 9:00 i 16:00 sati.
KONTAKTIRAJTE NAS Rado ćemo Vam pomoći svakim radnim danom od 8 do 17 sati i subotom od 8 do 12 sati. |
OSTANIMO POVEZANI Pokažite nam svoj stil, koristite: #LatissaHomeHR @LatissaHomeHR |
O LATISSI |
ZA TEBE |
PARTNERSTVO |
SREDSTVA PLAĆANJA
|
Autorska prava © 2022 Latissa
Pregledavanjem naše web stranice slažete se s korištenjem kolačića koji su namijenjeni Vašem boljem korisničkom iskustvu na našoj web stranici. Za vlastite analitičke potrebe koristimo Google Analytics koji u tu svrhu instalira kolačiće ( brisanje GA kolačića ). Više o kolačićima .